Τρίτη 10 Οκτωβρίου 2023

ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΟ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΡΥΠΙΔΗΣ

Αγαπητές συμπολίτισσες και συμπολίτες,

θέλω να ευχαριστήσω από καρδιάς όσες και όσους με τίμησαν με την αγάπη και την εμπιστοσύνη τους στις δημοτικές εκλογές της 8ης Οκτωβρίου. Δεν πρόκειται απλώς για μια ψήφο κι έναν σταυρό προτίμησης, καθώς καταφέραμε κάτι περισσότερο από αυτό. Καταφέραμε να μοιραζόμαστε το όραμα της σύγχρονης ανάπτυξης και της ευημερίας για το Δήμο μας. Γι' αυτό οφείλω να σας ομολογήσω, ότι η συγκίνησή μου είναι μεγάλη.

Ακόμα μεγαλύτερη, όμως, είναι η ευθύνη που αισθάνομαι προκειμένου να ανταποκριθώ με όλες μου τις δυνάμεις στις προσδοκίες όλων των συνδημοτών μου. Και θα το πράξω με συνέπεια στις αρχές και τις δεσμεύσεις μου.

Μέσα στις μόλις 40 ημέρες του προεκλογικού μου αγώνα ήρθα σε επαφή με πολλούς από εσάς, ανταλλάσσοντας απόψεις και ιδέες για το μέλλον του τόπου μας. Σας ευχαριστώ γι' αυτή την όμορφη διαδρομή και την ουσιαστική επικοινωνία. Ευχαριστώ, επίσης, την οικογένειά μου που στάθηκε αρωγός και υποστηρικτής από την πρώτη στιγμή. Τέλος, θα ήθελα να συγχαρώ τους συνυποψηφίους από όλους τους συνδυασμούς για τον τίμιο αγώνα τους.

Η επόμενη μέρα μας βρίσκει όλους μαζί, ενωμένους, γεμάτους ενέργεια, στόχους και υπεύθυνες θέσεις, για να κάνουμε πράξη -με Δήμαρχο τον Γιάννη Ντούμο- αυτό που από την πρώτη στιγμή δεσμευτήκαμε: τον Δήμο Κατερίνης, ένα «Δήμο Πρότυπο» για εμάς και τα παιδιά μας!