Μία ημέρα νωρίτερα την Παρασκευή 1 Δεκεμβρίου 2023 πραγματοποιήθηκε η εκδήλωση της Μέριμνας Παιδιού με παρουσία εκατοντάδων παιδιών. Τις επόμενες ημέρες ξεκινάει το σχολικό πρωτάθλημα Δημοτικών και Γυμνασίων Σχολείων (μπάσκετ, βόλεϊ και χειροσφαίριση), πάλι στο Β΄ ΔΑΚ και πάλι με παρουσία εκατοντάδων παιδιών.
Δεν χρειάζεται να έχει κάποιος 10 πτυχία για να διαπιστώσει ότι η επιβάρυνση του απαρχαιωμένου Β΄ ΔΑΚ είναι τεράστια! Σε όλες του τις υποδομές, στο ήδη ταλαιπωρημένο παρκέ του κλειστού γυμναστηρίου, σε θέματα καθαριότητας, παντού!
Και το ερώτημα που μας έρχεται αυτόματα στο μυαλό είναι, γιατί να γίνονται όλες οι εκδηλώσεις, όλες οι διοργανώσεις, όλοι οι αγώνες (και οι προπονήσεις) στο Β' ΔΑΚ; Άλλο κλειστό γυμναστήριο δεν έχει η Κατερίνη; Η απάντηση εύκολη: Υπάρχει και το Τ9 στον Σ.Σ. Κατερίνης. Γιατί δεν γίνεται ένα μέρος όλων αυτών των εκδηλώσεων και εκεί; Το Β΄ ΔΑΚ είναι υπερκορεσμένο και γίνεται πραγματική "μάχη" μεταξύ των αθλητικών συλλόγων που το χρησιμοποιούν για τις προπονήσεις τους και τους αγώνες επίσημους και φιλικούς! Πόσοι αθλητικοί σύλλογοι χρησιμοποιούν το Β΄ ΔΑΚ και πόσοι το Τ9; Ας μας απαντήσει κάποιος υπεύθυνος. Δηλαδή τι περιμένουμε; Να "καταρρεύσει" το Β΄ ΔΑΚ, να διαλυθούν οι υποδομές, όσες έχουν απομείνει και μετά να σκύψουμε πάνω από το πρόβλημα; Γιατί το πρόβλημα υφίσταται και οι αρμόδιοι απλά το «κρύβουν κάτω από το χαλί»!
➤ Δύο είναι οι λύσεις που μπορούν να συντελέσουν στην αποσυμφόρηση του Β΄ ΔΑΚ:
1. Να μεταφερθεί όλη η προπονητική και αγωνιστική δράση της καλαθοσφαίρισης (μπάσκετ) στο Τ9 και να παραμείνουν στο Β΄ ΔΑΚ το βόλεϊ και το χάντμπολ (που για λόγους υποδομών δεν μπορεί να προπονηθεί και να αγωνιστεί πουθενά αλλού στην Κατερίνη).
2. Να κατασκευάσει ο Δήμος Κατερίνης ένα νέο σύγχρονο κλειστό γυμναστήριο (αθλητικό κέντρο).
Δεν υπάρχουν άλλες επιλογές. Να λέμε τα πράγματα με το όνομά τους και να μην κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλό μας. Όποια ανακαίνιση και αν γίνει απλά θα δώσει λίγο παραπάνω χρόνο ζωής στο Β΄ ΔΑΚ. Αν συνεχίζεται να επιβαρύνεται με αυτόν τον ρυθμό, θα έχουμε τα ίδια προβλήματα ίσως και χειρότερα. Πόσο ακόμα να αντέξει το "γερασμένο" Β΄ ΔΑΚ;