Δευτέρα 20 Απριλίου 2015

Με πολύ μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε το διήμερο εκπαιδευτικό και ψυχαγωγικό ταξίδι του Τεχνικού Εκπαιδευτικού Εκπαιδευτηρίου (ΤΕΕ) Ειδικής Αγωγής Κατερίνης στο Νόμο Σερρών.

Ξεκινήσαμε την Πέμπτη 26 Μαρτίου 2015 από το σχολείο μας παιδιά, γονείς και εκπαιδευτικοί – συνοδοί με προορισμό το Νέο Σκοπό Σερρών και συγκεκριμένα το ΚΕΘΙΣ (Κέντρο Εκπαίδευσης Θεραπευτικής Ιππασίας Σερρών). Το πρότυπο αυτό κέντρο με τις υποδειγματικές εγκαταστάσεις και τον κλειστό στίβο ιππασίας μας φιλοξένησε για τις επόμενες 3 ώρες. Μας υποδέχτηκαν με πολύ μεγάλη χαρά η φυσιοθεραπεύτρια και πρόεδρος του ΚΕΘΙΣ κ. Λίγκα Μαρία και η γυμνάστρια κ. Καρρά Χρύσα καθώς και όλο το προσωπικό που στελεχώνει το πρότυπο αυτό κέντρο. Αφού μας ενημέρωσαν για την ιππασία και τις ευεργετικές της ιδιότητες, όλα τα παιδιά έκαναν βόλτα με το άλογο συνοδευόμενα από έμπειρους εκπαιδευτές. Ένα τέτοιο κέντρο θα έπρεπε να υπάρχει σε κάθε νόμο της Ελλάδας.
Το απόγευμα της ίδιας μέρας παιδιά, γονείς και εκπαιδευτικοί αφού τακτοποιήθηκαν στο ξενοδοχείο Alexander πήγαμε για διασκέδαση σε ταβέρνα της περιοχής. Όλοι χόρεψαν και τραγούδησαν με την ψύχη τους.

Τη δεύτερη μέρα επισκεφτήκαμε το Φορέα Διαχείρισης της λίμνης Κερκίνης. Ενημερωθήκαμε από την υπεύθυνη του κέντρου για τις δραστηριότητές τους και είδαμε video. Αν και ο καιρός δεν μας βοήθησε λόγω της συνεχιζόμενης βροχής, είδαμε τους νεροβούβαλους στις όχθες του πόταμου Στρυμόνα. Οι μαθητές γνώρισαν τα διάφορα είδη πουλιών που φωλιάζουν στη λίμνη Κερκίνη.
Συνεχίσαμε την πορεία μας κατευθυνόμενοι προς το Άγκιστρο ένα χωριό κοντά στον Προμαχώνα και δίπλα στα σύνορα με τη Βουλγαρία οπού υπάρχουν ιαματικές πήγες με ζεστά νερά. Εκεί μαθητές γονείς και εκπαιδευτικοί έκαναν ιαματικά λουτρά και απήλαυσαν τις ευεργετικές ιδιότητες του ζεστού νερού (40ο C).

Το απόγευμα κουρασμένοι αλλά γεμάτοι ικανοποίηση από τις δραστηριότητες της ημέρας επιστρέψαμε στο ξενοδοχείο. Το βράδυ επιφυλάξαμε μια έκπληξη στα παιδιά με ζωντανή μουσική, χορό και τραγούδι στο σαλόνι του ξενοδοχείου.

Την τρίτη και τελευταία μέρα επισκεφτήκαμε το καταπληκτικό , πανέμορφο και καθ΄όλα προσβάσιμο σπήλαιο της Αλιστράτης ένα πραγματικό στολίδι του τόπου μας. Αφού ξεναγηθήκαμε στο σπήλαιο, ενημερωθήκαμε για την ιστορία του και θαυμάσαμε τους μοναδικούς σχηματισμούς σταλαγμιτών και σταλακτικών πήραμε το δρόμο για το μουσείο της Αμφίπολης. Είδαμε από μακριά τον λόφο Καστά που τόσο γνωστός έγινε το περασμένο καλοκαίρι και βγάλαμε φωτογραφίες στο αγέρωχο και επιβλητικό Λιοντάρι της Αμφιπόλης.
Ήρθε και η ώρα της επιστροφής. Κουρασμένοι αλλά γεμάτοι από εικόνες, από νέες εμπειρίες και γνώσεις φτάσαμε το απόγευμα του Σαββάτου στην Κατερίνη.
Κλείνοντας θέλω να πω ένα πολύ μεγάλο ευχαριστώ στους καθηγητές συνοδούς που βοήθησαν τα παιδιά με τα αμαξίδια να μη στερηθούν καμία από τις δραστηριότητες της εκδρομής.
Να ευχαριστήσω επίσης τα παιδιά του σχολείου για την άψογη συμπεριφορά τους καθόλη τη διάρκεια της εκδρομής, καθώς και τους γονείς συνοδούς για την πολύτιμη συνεισφορά τους στην επιτυχία της επίσκεψης.
Ήταν μια εκδρομή που όλοι πιστεύω θα θυμόμαστε με νοσταλγία και ευχαρίστηση.