Θα ήθελα μέσω αυτού του άρθρου που γράφω, να αναφέρω προβλήματα που έχει η ΔΕΗ Κατερίνης, όταν είναι να γίνονται πληρωμές μισθών και συντάξεων, τέλος του μήνα η αρχές του μήνα.
Τη Δευτέρα που μας πέρασε (31/10), πήγα στη ΔΕΗ να κάνω διακανονισμό. (όλοι μας ξέρουμε πως πολλοί δεν μπορούμε να πληρώσουμε μετρητά ολόκληρο τον λογαριασμό), πάω να βγάλω νούμερο για σειρά προτεραιότητας, μου βγάζει 320 κάτι. Και αυτό το έβγαλα κοντά στις 10 το πρωί.
Τώρα λέω σωθήκαμε.. δεν θα εξυπηρετηθώ. Βγαίνοντας όμως, ένας κύριος μου έδωσε ένα νούμερο 100 λιγότερα. 220 κάτι ήταν το οποίο βγήκε από το μηχάνημα 9 η ώρα. Άντε λέω, κάτι είναι αυτό.. αλλά δεν είναι μόνο αυτό. ‘’έφαγα’’ όλο το κρύο περιμένοντας έξω από το κατάστημα της ΔΕΗ, γιατί δεν μπορούσα να μείνω μέσα.. οι λόγοι πολλοί.
Φτάνει δύο η ώρα το μεσημέρι, και η σειρά προτεραιότητας, είχε φτάσει στο 140! Νευριασμένος πηγαίνω στον προϊστάμενο, και του λέω.. ‘’τι θα γίνει με εσάς; Πρέπει να περιμένουμε όλη την ημέρα για να εξυπηρετηθούμε; Με το ζόρι εξυπηρετήθηκαν 140 άτομα, και ούτε! Γιατί μερικά έφυγαν έτσι, άρα κοντά στους 110-120 εξυπηρετήθηκαν.’’. η απάντηση του προϊστάμενου. ‘’έχετε δίκιο αλλά και εμείς τι να κάνουμε; Στέλνουμε συνέχεια αιτήματα για νέο προσωπικό στη διοίκηση, (Θεσσαλονίκη), και αυτοί δεν μας απαντάνε..’’.
Τέλος πάντων ξαναπήγα την επόμενη μέρα στη ΔΕΗ (1/11), κατά τις 9 η ώρα. Βγάζω χαρτάκι προτεραιότητας, ήταν περίπου στο 130. ‘’Ωχ πάλι θα βγάλω την μέρα μου εδώ’’. Είπα μόλις το είδα. Για καλή μου τύχη βγαίνοντας από το κατάστημα της ΔΕΗ, μια κυρία μου έδωσε χαρτάκι προτεραιότητας, 30 νούμερα μετά από αυτό που είχε στον πίνακα. 23 ήταν συν 30 ήταν αυτό που πήρα.
Όμως μέχρι να περάσουν αυτά τα 30 νούμερα, πέρασε μιάμισι ώρα. 10.30 ήταν όταν τελείωσα. Περιμένετε! Έπρεπε να περιμένω και στην ουρά για τα ταμεία! Και μια ουρά που ούτε η πόρτα για να μπεις στη ΔΕΗ δεν άνοιγε, γιατί είχε πάρα πολύ κόσμο που περίμενε. Οπότε άλλη μια ώρα στην αναμονή να έρθει η σειρά σου για τα ταμεία.. σύνολο δυόμισι ώρες.. 9.00 πήγα, 11.30 τελείωσα. Και αν είχα το χαρτάκι που έβγαλα στην αρχή, καλό μεσημέρι θα τελείωνα..
Να σημειωθεί πως το προσωπικό είναι τρεις-τέσσερις στην εξυπηρέτηση του κοινού, και δύο ταμεία, τα οποία ταμεία δεν έχουν μηχάνημα POS για κάρτες, παρά μόνο το τρίτο ταμείο που δεν είναι κανένας! Θα πρέπει να σηκώνεται ο ένας από τους δύο, για να μπορέσει να πληρώσει κάποιος τον λογαριασμό ρεύματος, με τη κάρτα..
Που θέλω να καταλήξω..
- Γιατί η διοίκηση της ΔΕΗ δεν θέλει νέο προσωπικό, ώστε να εξυπηρετούνται πιο εύκολα οι πολίτες;
- Γιατί δεν κάνουν ενημέρωση στα συστήματα τους, για να τελειώνουν πιο γρήγορα την δουλεία τους;
- Γιατί να εξυπηρετούνται ούτε 150 άτομα την ημέρα, σε μέρες πληρωμών μισθών και συντάξεων, και να υπάρχει κίνδυνος να χαθεί ο διακανονισμός των 36 δόσεων;;
Αυτά και άλλα πολλά αναπάντητα ερωτήματα, περιμένουν απάντηση από τη διοίκηση της ΔΕΗ Θεσσαλονίκης, μιας που ανήκει εκεί το κατάστημα της Κατερίνης.
Υ.Γ. Θα τους είχα καταγγείλει, γιατί κάνουν τον κόσμο να περιμένει τέτοιες μέρες να χάνουν όλη την μέρα, περιμένοντας να εξυπηρετηθούν, αλλά προτίμησα να γράψω αυτό το άρθρο, για να δει ο κόσμος τα προβλήματα που υπάρχουν στη ΔΕΗ Κατερίνης.
Την επόμενη φορά όμως αν πάω πρωϊ εκεί, και φύγω μεσημέρι χωρίς να έχω εξυπηρετηθεί, να είστε σίγουροι εκεί στη ΔΕΗ πως θα πέσει καταγγελία..
Ντάμπος Νίκος
Τη Δευτέρα που μας πέρασε (31/10), πήγα στη ΔΕΗ να κάνω διακανονισμό. (όλοι μας ξέρουμε πως πολλοί δεν μπορούμε να πληρώσουμε μετρητά ολόκληρο τον λογαριασμό), πάω να βγάλω νούμερο για σειρά προτεραιότητας, μου βγάζει 320 κάτι. Και αυτό το έβγαλα κοντά στις 10 το πρωί.
Τώρα λέω σωθήκαμε.. δεν θα εξυπηρετηθώ. Βγαίνοντας όμως, ένας κύριος μου έδωσε ένα νούμερο 100 λιγότερα. 220 κάτι ήταν το οποίο βγήκε από το μηχάνημα 9 η ώρα. Άντε λέω, κάτι είναι αυτό.. αλλά δεν είναι μόνο αυτό. ‘’έφαγα’’ όλο το κρύο περιμένοντας έξω από το κατάστημα της ΔΕΗ, γιατί δεν μπορούσα να μείνω μέσα.. οι λόγοι πολλοί.
Φτάνει δύο η ώρα το μεσημέρι, και η σειρά προτεραιότητας, είχε φτάσει στο 140! Νευριασμένος πηγαίνω στον προϊστάμενο, και του λέω.. ‘’τι θα γίνει με εσάς; Πρέπει να περιμένουμε όλη την ημέρα για να εξυπηρετηθούμε; Με το ζόρι εξυπηρετήθηκαν 140 άτομα, και ούτε! Γιατί μερικά έφυγαν έτσι, άρα κοντά στους 110-120 εξυπηρετήθηκαν.’’. η απάντηση του προϊστάμενου. ‘’έχετε δίκιο αλλά και εμείς τι να κάνουμε; Στέλνουμε συνέχεια αιτήματα για νέο προσωπικό στη διοίκηση, (Θεσσαλονίκη), και αυτοί δεν μας απαντάνε..’’.
Τέλος πάντων ξαναπήγα την επόμενη μέρα στη ΔΕΗ (1/11), κατά τις 9 η ώρα. Βγάζω χαρτάκι προτεραιότητας, ήταν περίπου στο 130. ‘’Ωχ πάλι θα βγάλω την μέρα μου εδώ’’. Είπα μόλις το είδα. Για καλή μου τύχη βγαίνοντας από το κατάστημα της ΔΕΗ, μια κυρία μου έδωσε χαρτάκι προτεραιότητας, 30 νούμερα μετά από αυτό που είχε στον πίνακα. 23 ήταν συν 30 ήταν αυτό που πήρα.
Όμως μέχρι να περάσουν αυτά τα 30 νούμερα, πέρασε μιάμισι ώρα. 10.30 ήταν όταν τελείωσα. Περιμένετε! Έπρεπε να περιμένω και στην ουρά για τα ταμεία! Και μια ουρά που ούτε η πόρτα για να μπεις στη ΔΕΗ δεν άνοιγε, γιατί είχε πάρα πολύ κόσμο που περίμενε. Οπότε άλλη μια ώρα στην αναμονή να έρθει η σειρά σου για τα ταμεία.. σύνολο δυόμισι ώρες.. 9.00 πήγα, 11.30 τελείωσα. Και αν είχα το χαρτάκι που έβγαλα στην αρχή, καλό μεσημέρι θα τελείωνα..
Να σημειωθεί πως το προσωπικό είναι τρεις-τέσσερις στην εξυπηρέτηση του κοινού, και δύο ταμεία, τα οποία ταμεία δεν έχουν μηχάνημα POS για κάρτες, παρά μόνο το τρίτο ταμείο που δεν είναι κανένας! Θα πρέπει να σηκώνεται ο ένας από τους δύο, για να μπορέσει να πληρώσει κάποιος τον λογαριασμό ρεύματος, με τη κάρτα..
Που θέλω να καταλήξω..
- Γιατί η διοίκηση της ΔΕΗ δεν θέλει νέο προσωπικό, ώστε να εξυπηρετούνται πιο εύκολα οι πολίτες;
- Γιατί δεν κάνουν ενημέρωση στα συστήματα τους, για να τελειώνουν πιο γρήγορα την δουλεία τους;
- Γιατί να εξυπηρετούνται ούτε 150 άτομα την ημέρα, σε μέρες πληρωμών μισθών και συντάξεων, και να υπάρχει κίνδυνος να χαθεί ο διακανονισμός των 36 δόσεων;;
Αυτά και άλλα πολλά αναπάντητα ερωτήματα, περιμένουν απάντηση από τη διοίκηση της ΔΕΗ Θεσσαλονίκης, μιας που ανήκει εκεί το κατάστημα της Κατερίνης.
Υ.Γ. Θα τους είχα καταγγείλει, γιατί κάνουν τον κόσμο να περιμένει τέτοιες μέρες να χάνουν όλη την μέρα, περιμένοντας να εξυπηρετηθούν, αλλά προτίμησα να γράψω αυτό το άρθρο, για να δει ο κόσμος τα προβλήματα που υπάρχουν στη ΔΕΗ Κατερίνης.
Την επόμενη φορά όμως αν πάω πρωϊ εκεί, και φύγω μεσημέρι χωρίς να έχω εξυπηρετηθεί, να είστε σίγουροι εκεί στη ΔΕΗ πως θα πέσει καταγγελία..
Ντάμπος Νίκος