Ερώτηση του ανεξάρτητου δημοτικού σύμβουλου Γιάννη Φάκα στο χθεσινό δημοτικό συμβούλιο Κατερίνης για την δυνατότητα προμήθειας από τον Δήμο Κατερίνης διαδραστικής ηλεκτρονικής εφαρμογής για κινητά με την οποία ο δημότης θα μπορεί να ενημερώνει και να ενημερώνεται για ότι έχει να κάνει με τον Δήμο Κατερίνης.
Η Πληροφορική τα τελευταία χρόνια διαδραματίζει σημαντικό ρόλο στην τοπική αυτοδιοίκηση. Πολλοί δήμοι έχουν προμηθευτεί , με μικρό κόστος, διάφορες εφαρμογές για κινητά με τις οποίες οι δημότες μπορούν να αναφέρουν προβλήματα που συναντούν στην καθημερινότητά τους (πχ λακκούβες, βλάβες στο δημοτικό φωτισμό, βλάβες ύδρευσης-αποχέτευσης , καθαριότητα κτλ). Οι πολίτες μπορούν να κατεβάσουν δωρεάν την εφαρμογή στα κινητά τους τηλέφωνα, να φωτογραφίσουν το πρόβλημα με την κάμερα του κινητού τους και να αποστείλουν την αναφορά τους απλώς με ένα κλικ. Η Υπηρεσία του Δήμου βλέπει την καταχώριση του κάθε δημότη και φροντίζει για την επίλυση του προβλήματος. Μπορεί ο καθένας να βλέπει σε διαδραστικό χάρτη τα προβλήματα που αναφέρονται από τους δημότες καθώς και την πορεία επίλυσής τους.
Επίσης υπάρχει η δυνατότητα ενημέρωσης για τα δρώμενα στην πόλη, σημεία ενδιαφέροντος, νέα και ανακοινώσεις του δήμου καθώς και άλλες σημαντικές πληροφορίες που θα φτάνουν από τον δήμο απευθείας στο κινητό τηλέφωνο του πολίτη.
Προτίθεται η δημοτική αρχή να προμηθευθεί τέτοιου είδους εφαρμογές για τα κινητά όπως έκαναν άλλοι Δήμοι έτσι ώστε να επιλύονται πιο γρήγορα τα προβλήματα των δημοτών και να γίνουν οι δημοτικές υπηρεσίες πιο αποτελεσματικές και πιο προσβάσιμες στους πολίτες;
Κατερίνη, 21-03-2017
Ανεξάρτητος Δημοτικός Σύμβουλος
Η Πληροφορική τα τελευταία χρόνια διαδραματίζει σημαντικό ρόλο στην τοπική αυτοδιοίκηση. Πολλοί δήμοι έχουν προμηθευτεί , με μικρό κόστος, διάφορες εφαρμογές για κινητά με τις οποίες οι δημότες μπορούν να αναφέρουν προβλήματα που συναντούν στην καθημερινότητά τους (πχ λακκούβες, βλάβες στο δημοτικό φωτισμό, βλάβες ύδρευσης-αποχέτευσης , καθαριότητα κτλ). Οι πολίτες μπορούν να κατεβάσουν δωρεάν την εφαρμογή στα κινητά τους τηλέφωνα, να φωτογραφίσουν το πρόβλημα με την κάμερα του κινητού τους και να αποστείλουν την αναφορά τους απλώς με ένα κλικ. Η Υπηρεσία του Δήμου βλέπει την καταχώριση του κάθε δημότη και φροντίζει για την επίλυση του προβλήματος. Μπορεί ο καθένας να βλέπει σε διαδραστικό χάρτη τα προβλήματα που αναφέρονται από τους δημότες καθώς και την πορεία επίλυσής τους.
Επίσης υπάρχει η δυνατότητα ενημέρωσης για τα δρώμενα στην πόλη, σημεία ενδιαφέροντος, νέα και ανακοινώσεις του δήμου καθώς και άλλες σημαντικές πληροφορίες που θα φτάνουν από τον δήμο απευθείας στο κινητό τηλέφωνο του πολίτη.
Προτίθεται η δημοτική αρχή να προμηθευθεί τέτοιου είδους εφαρμογές για τα κινητά όπως έκαναν άλλοι Δήμοι έτσι ώστε να επιλύονται πιο γρήγορα τα προβλήματα των δημοτών και να γίνουν οι δημοτικές υπηρεσίες πιο αποτελεσματικές και πιο προσβάσιμες στους πολίτες;
Κατερίνη, 21-03-2017
Ανεξάρτητος Δημοτικός Σύμβουλος
Γιάννης Φάκας