Οι δράσεις και τα μέτρα που πρέπει να ληφθούν από όλους τους εμπλεκόμενους φορείς, με σκοπό τον καλύτερο συντονισμό και την συνεργασία των φορέων, για την ετοιμότητα άμεσης απόκρισης - αντιμετώπισης εκτάκτων αναγκών και διαχείρισης συνεπειών από την εκδήλωση δασικών πυρκαγιών βρέθηκαν στο επίκεντρο σύσκεψης του Συντονιστικού Τοπικού Οργάνου Δ. Κατερίνης...
η οποία πραγματοποιήθηκε σήμερα στο Δημαρχείο.
Στη διάρκεια της σύσκεψης, την οποία συντόνισε ο αρμόδιος αντιδήμαρχος Δημήτρης Ντούρος, δόθηκαν κατευθυντήριες οδηγίες σχετικά με την εμπλοκή των φορέων σε δράσεις και μέτρα πρόληψης και ετοιμότητας για την αντιμετώπιση κινδύνων λόγω των δασικών πυρκαγιών, για την επερχόμενη αντιπυρική περίοδο έτους 2017.
Παράλληλα, προσδιορίστηκαν οι κύριες δράσεις κατά αρμοδιότητα των εμπλεκομένων φορέων που συνδέονται με τη λήψη μέτρων αυξημένης ετοιμότητας, την υποστήριξη του πυροσβεστικού σώματος στο έργο της καταστολής δασικών πυρκαγιών, καθώς και την αντιμετώπιση έκτακτων αναγκών και διαχείρισης των συνεπειών, στο πλαίσιο εφαρμογής του Σχεδίου Αντιμετώπισης Εκτάκτων Αναγκών Εξαιτίας Δασικών Πυρκαγιών.
Στην σύσκεψη συμμετείχαν εκπρόσωποι των εμπλεκομένων τοπικών αρχών, φορέων, εθελοντικών ομάδων, συλλόγων κ.α. Ο αντιδήμαρχος Δημήτρης Ντούρος αναφέθηκε σε μια σειρά μέτρων που έχει ήδη λάβει ο Δήμος Κατερίνης, ενόψει έναρξης της αντιπυρικής περιόδου: «[…] έχει ήδη συνταχθεί το σχέδιο δράσης, ενώ υφίσταται ανοιχτή επικοινωνία με τους προέδρους των τοπικών κοινοτήτων για τυχόν προβλήματα που ενδεχομένως προκύψουν». Επιπλέον, ο κος Ντούρος έκανε λόγο, για την καλή επικοινωνία που υπάρχει διαχρονικά με όλους τους εκπροσώπους των τοπικών αρχών, φορέων, καθώς και τα μέλη των εθελοντικών ομάδων.
Παράλληλα, όπως επισημάνθηκε μεταξύ άλλων:
Έχουν προγραμματιστεί και υλοποιούνται έργα και δράσεις για την αντιπυρική προστασία του Δήμου μας – συντήρηση δασικού οδικού δικτύου. Η Δ/νση περιβάλλοντος και πρασίνου έχει ξεκινήσει την αποψίλωση από ξερά χόρτα όλων των Κ.Χ. Δημοσιεύθηκαν ανακοινώσεις για τον καθαρισμό των οικοπέδων, ενώ θα γίνει ενημέρωση του κοινού με κάθε πρόσφορο μέσο (εφημερίδες, blog- φυλλάδια) για τις οδηγίες προστασίας από τις δασικές πυρκαγιές κ.ο.κ.
η οποία πραγματοποιήθηκε σήμερα στο Δημαρχείο.
Στη διάρκεια της σύσκεψης, την οποία συντόνισε ο αρμόδιος αντιδήμαρχος Δημήτρης Ντούρος, δόθηκαν κατευθυντήριες οδηγίες σχετικά με την εμπλοκή των φορέων σε δράσεις και μέτρα πρόληψης και ετοιμότητας για την αντιμετώπιση κινδύνων λόγω των δασικών πυρκαγιών, για την επερχόμενη αντιπυρική περίοδο έτους 2017.
Παράλληλα, προσδιορίστηκαν οι κύριες δράσεις κατά αρμοδιότητα των εμπλεκομένων φορέων που συνδέονται με τη λήψη μέτρων αυξημένης ετοιμότητας, την υποστήριξη του πυροσβεστικού σώματος στο έργο της καταστολής δασικών πυρκαγιών, καθώς και την αντιμετώπιση έκτακτων αναγκών και διαχείρισης των συνεπειών, στο πλαίσιο εφαρμογής του Σχεδίου Αντιμετώπισης Εκτάκτων Αναγκών Εξαιτίας Δασικών Πυρκαγιών.
Στην σύσκεψη συμμετείχαν εκπρόσωποι των εμπλεκομένων τοπικών αρχών, φορέων, εθελοντικών ομάδων, συλλόγων κ.α. Ο αντιδήμαρχος Δημήτρης Ντούρος αναφέθηκε σε μια σειρά μέτρων που έχει ήδη λάβει ο Δήμος Κατερίνης, ενόψει έναρξης της αντιπυρικής περιόδου: «[…] έχει ήδη συνταχθεί το σχέδιο δράσης, ενώ υφίσταται ανοιχτή επικοινωνία με τους προέδρους των τοπικών κοινοτήτων για τυχόν προβλήματα που ενδεχομένως προκύψουν». Επιπλέον, ο κος Ντούρος έκανε λόγο, για την καλή επικοινωνία που υπάρχει διαχρονικά με όλους τους εκπροσώπους των τοπικών αρχών, φορέων, καθώς και τα μέλη των εθελοντικών ομάδων.
Παράλληλα, όπως επισημάνθηκε μεταξύ άλλων:
Έχουν προγραμματιστεί και υλοποιούνται έργα και δράσεις για την αντιπυρική προστασία του Δήμου μας – συντήρηση δασικού οδικού δικτύου. Η Δ/νση περιβάλλοντος και πρασίνου έχει ξεκινήσει την αποψίλωση από ξερά χόρτα όλων των Κ.Χ. Δημοσιεύθηκαν ανακοινώσεις για τον καθαρισμό των οικοπέδων, ενώ θα γίνει ενημέρωση του κοινού με κάθε πρόσφορο μέσο (εφημερίδες, blog- φυλλάδια) για τις οδηγίες προστασίας από τις δασικές πυρκαγιές κ.ο.κ.