Το ευρωπαϊκό έργο “Successful Scientists” στο οποίο συμμετείχαν τα εκπαιδευτήρια Πλάτων τη διετία 2014-2016, με επικεφαλής το σχολείο Canning Street Primary από το Newcastle, αναγορεύτηκε από το Βρετανικό Συμβούλιο ως παράδειγμα μελέτης για τα υπόλοιπα σχολεία της Μεγάλης Βρετανίας.
Το έργο είχε σαν βασικό σκοπό την διάδοση των Φυσικών Επιστημών στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση μέσω της χρήσης καινοτόμων πειραμάτων. Τα σχολεία εταίροι προέρχονταν από τις χώρες Μεγάλη Βρετανία, Νορβηγία, Ελλάδα, Ισπανία, Τσεχία, Ρουμανία και Σλοβενία. Πέρα από το βασικό σκοπό του έργου, αυτά οι εκπαιδευτικοί που συμμετείχαν, ερχόμενοι σε επαφή με τους ομόλογούς τους από της χώρες του προγράμματος, κατάφεραν να μάθουν περισσότερα για τις παιδαγωγικές προσεγγίσεις των εταίρων τους και να μεταφέρουν τη γνώση αυτή στα σχολεία τους. Έδωσε επίσης τη δυνατότητα στους καθηγητές και στους μαθητές να μάθουν περισσότερα για τον πολιτισμό των εταίρων τους και τέλος έδωσε στους μαθητές τη δυνατότητα να επισκεφτούν μέρη που διαφορετικά θα ήταν δύσκολο να προσεγγίσουν.
Όπως χαρακτηρίστηκα λέει η επικεφαλής Deborah Aubrook, υπεύθυνη ευρωπαϊκών προγραμμάτων για το Canning Street Primary School:
«Μέσα από αυτές τις εμπειρίες το σχολείο μας άλλαξε τον τρόπο με τον οποίο διδάσκουμε το θεματικό πρόγραμμα σπουδών μας και να ακολουθήσομε μια πιο σφαιρική προσέγγιση. Πετύχαμε να κατακτήσουμε το Διεθνές Σχολικό Βραβείο για τρίτη φορά και θέλουμε η εμπειρία μας να βοηθήσει και άλλα σχολεία να συμμετάσχουν στο πρόγραμμα Erasmus+. Είμαστε τώρα στα πρόθυρα να γίνουμε ένα κέντρο αριστείας για το Πρόγραμμα Παγκόσμιας Εκμάθησης.»
Το έργο είχε σαν βασικό σκοπό την διάδοση των Φυσικών Επιστημών στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση μέσω της χρήσης καινοτόμων πειραμάτων. Τα σχολεία εταίροι προέρχονταν από τις χώρες Μεγάλη Βρετανία, Νορβηγία, Ελλάδα, Ισπανία, Τσεχία, Ρουμανία και Σλοβενία. Πέρα από το βασικό σκοπό του έργου, αυτά οι εκπαιδευτικοί που συμμετείχαν, ερχόμενοι σε επαφή με τους ομόλογούς τους από της χώρες του προγράμματος, κατάφεραν να μάθουν περισσότερα για τις παιδαγωγικές προσεγγίσεις των εταίρων τους και να μεταφέρουν τη γνώση αυτή στα σχολεία τους. Έδωσε επίσης τη δυνατότητα στους καθηγητές και στους μαθητές να μάθουν περισσότερα για τον πολιτισμό των εταίρων τους και τέλος έδωσε στους μαθητές τη δυνατότητα να επισκεφτούν μέρη που διαφορετικά θα ήταν δύσκολο να προσεγγίσουν.
Όπως χαρακτηρίστηκα λέει η επικεφαλής Deborah Aubrook, υπεύθυνη ευρωπαϊκών προγραμμάτων για το Canning Street Primary School:
«Μέσα από αυτές τις εμπειρίες το σχολείο μας άλλαξε τον τρόπο με τον οποίο διδάσκουμε το θεματικό πρόγραμμα σπουδών μας και να ακολουθήσομε μια πιο σφαιρική προσέγγιση. Πετύχαμε να κατακτήσουμε το Διεθνές Σχολικό Βραβείο για τρίτη φορά και θέλουμε η εμπειρία μας να βοηθήσει και άλλα σχολεία να συμμετάσχουν στο πρόγραμμα Erasmus+. Είμαστε τώρα στα πρόθυρα να γίνουμε ένα κέντρο αριστείας για το Πρόγραμμα Παγκόσμιας Εκμάθησης.»