Τρίτη 22 Μαΐου 2018

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΟΥ ΒΟΥΛΕΥΤΗ ΠΙΕΡΙΑΣ ΚΩΣΤΑ ΚΟΥΚΟΔΗΜΟΥ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΝΕΜΟΓΕΝΝΗΤΡΙΕΣ ΣΤΑ ΠΙΕΡΙΑ ΟΡΗ

Κατερίνη 22 Μαΐου 2018

Προς την Αξιότιμη Πρόεδρο του Δημοτικού Συμβουλίου Κατερίνης κυρία Καλλιόπη Τζουμέρκα Μπατάλα και τα Μέλη του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου Κατερίνης.

Κυρία Πρόεδρε,
Κύριε Δήμαρχε,
Κυρίες και κύριοι Δημοτικοί Σύμβουλοι του Δήμου Κατερίνης

Υποχρεώσεις μου στο εξωτερικό δεν μου επιτρέπουν να παραστώ σήμερα το απόγευμα στη συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου Κατερίνης όπου πρόκειται να συζητηθεί το θέμα της ανάκλησης της με αριθμό 435/2017 απόφασης του Δ.Σ. Δήμου Κατερίνης και αφορά την έγκριση εκμίσθωσης με δημοπρασία δημοτικής έκτασης στη θέση «Πέντε Πύργοι» της Δημοτικής Ενότητας Πέτρας του Δήμου Κατερίνης με σκοπό την εγκατάσταση και λειτουργία αιολικού πάρκου.

Για μια ακόμη φορά επιθυμώ να δηλώσω πως είμαι κατηγορηματικά αντίθετος στην εγκατάσταση και λειτουργία του αιολικού πάρκου στη συγκεκριμένη θέση, αφού αυτό δεν υπακούει στις περιβαλλοντικές επιταγές και θα επιδράσει αποφασιστικά στην περιβαλλοντική υποβάθμιση της περιοχής.

Οι επενδύσεις στη χώρα μας αποτελούν το μεγάλο ζητούμενο. Όχι όμως σε βάρος του περιβάλλοντος, όχι σε βάρος των τοπικών κοινωνιών, όχι σε βάρος του φυσικού πλούτου μιας περιοχής που διατήρησαν οι κάτοικοι διαχρονικά και έχουμε υποχρέωση να προστατεύσουμε.


Κυρίες και Κύριοι Δημοτικοί Σύμβουλοι,

αξιολογείστε τα επιχειρήματα των φορέων και των κατοίκων που αντιδρούν στη συγκεκριμένη «επένδυση» και προχωρήστε στην ανάκληση της συγκεκριμένης απόφασης ή τροποποίησής της σε ο,τι αφορά τη χωροθέτησή της σε περιοχή που δεν θα επηρεάζει το φυσικό περιβάλλον και δεν θα συντελεί στην καταστροφή δασικής έκτασης.

Οφείλω όμως σε αντίθετη περίπτωση να σας γνωστοποιήσω πως προτίθεμαι με κάθε τρόπο και σύμφωνα πάντα με όσα μου επιτρέπει η κοινοβουλευτική μου ιδιότητα και με κάθε νόμιμο μέσο να αντιταχθώ και να ενώσω τις δυνάμεις μου με τους κατοίκους προκειμένου να μην επιτρέψω να προχωρήσει η συγκεκριμένη εκμίσθωση.

Παρακαλώ, να διαβαστεί η επιστολή μου για την ενημέρωση δημοτικών συμβούλων, δημοτών και φορέων.



Με εκτίμηση
Κωνσταντίνος Γ.Κουκοδήμος
Κοσμήτορας της Βουλής των Ελλήνων
Βουλευτής Ν.Πιερίας