Δευτέρα 26 Νοεμβρίου 2018

«Ν. Μακρίδης: Η ενασχόληση με τα κοινά είναι τρόπος ζωής, είναι καθήκον, είναι ευθύνη»

Συνέντευξη του Νίκου Μακρίδη στο TIMSEL - ένθετο του Ο.Β.

Παρά το νεαρό της ηλικίας του, ο επικεφαλής της Δημοτικής Παράταξης «Νέα Εποχή για την Κατερίνη» δημοτικός σύμβουλος Νίκος Μακρίδης, έχει πλούσιο «παρελθόν» στα κοινά.

Έντονα πολιτικοποιημένος από μικρή ηλικία, από τους πιο νέους δημοτικούς συμβούλους που ηγούνται συνδυασμού , ο κ. Μακρίδης μιλά για την Τοπική Αυτοδιοίκηση, τις αντιπαραθέσεις στις συνεδριάσεις, την καυστική γλώσσα που αρκετές φορές χρησιμοποιεί, αλλά και για τα μελλοντικά του σχέδια. Ο επικεφαλής της «Νέας Εποχής» σε συνέντευξη του στο «timsel» απαντά στις φήμες για κάθοδο στο Κοινοβούλιο, αλλά και στα όσα λέγονται ανεπισήμως για «συμπράξεις», «συμμαχίες» και «προσεγγίσεις» με τον συνδυασμό του Δημάρχου Κατερίνης και όχι μόνο. Μιλά για τα προβλήματα της πόλης αλλά και ολόκληρου του δήμου Κατερίνης, καταθέτει τις προτάσεις του και επισημαίνει τα «κακώς κείμενα» στη λειτουργία του θεσμού.



«Νούμερο ένα» η ανεργία


Κατά τον κ. Μακρίδη το «νούμερο ένα» πρόβλημα στον δήμο Κατερίνης και όχι μόνο είναι η υψηλή ανεργία. «Μπορεί να σας κάνει εντύπωση γιατί θα μου πείτε δεν είναι αρμοδιότητα του δήμου. Για μένα όμως είναι. Γιατί ο δήμος είναι το σπίτι των δημοτών, η ομπρέλα τους, και στα προβλήματα των δημοτών ο δήμος πρέπει όχι απλά να συμπαραστέκεται αλλά να βρίσκει λύσεις. Πιστεύω λοιπόν ότι υπάρχουν τρόποι, με τους οποίους ο δήμος μπορεί να συμβάλλει, να βοηθήσει στην καταπολέμηση της ανεργίας.



Πολίτες: «Μην κάνεις πίσω» 


Καθημερινά όπως υπογραμμίζει ο επικεφαλής της «Νέας Εποχής» γίνεται αποδέκτης είτε παραπόνων είτε προβλημάτων σε διάφορες περιοχές του δήμου. «Προσπαθούμε να βοηθούμε όπου μπορούμε αλλά κακά τα ψέματα ο ρόλος μας στην Αντιπολίτευση είναι να στηλιτεύουμε τα κακώς κείμενα. Κάνουμε προτάσεις, πιέζουμε για λύσεις, και συνεργαζόμαστε με την διοίκηση , όπου αυτό κρίνεται απαραίτητο. Καμιά θυσία δεν είναι αρκετή για τον τόπο που γεννήθηκα μεγάλωσα και δραστηριοποιούμε. Για αυτό και με συγκινούν πραγματικά οι συνδημότες μου, που μου λένε: «προχώρα, μη «μασάς», μην κάνεις πίσω». Έχω υποχρέωση λοιπόν σε όλους αυτούς να συνεχίσω όσο δύσκολο και αν είναι κάποιες φορές».


Είναι αλήθεια ότι σας έχουν προσεγγίσει από το περιβάλλον του δημάρχου; Και αν ναι, έχετε σκεφτεί το ενδεχόμενο συνεργασίας;


Καταρχήν θέλω να διευκρινίσω ότι οι όποιες αντιπαραθέσεις με τον δήμαρχο είναι καθαρά πολιτικές. Σε καμία περίπτωση δεν τίθεται προσωπικό ζήτημα, απλά σε κάποια ζητήματα του δήμου, υπάρχουν διαφορετικές πολιτικές προσέγγισης.


Ωστόσο εκτιμώ ότι οι συνθήκες όχι απλά έχουν ωριμάσει, αλλά δεν μας αφήνουν και πολλές επιλογές, παρά μόνο την συνεργασία. Οι πολίτες θέλουν πράξεις και όχι λόγια, έργα ουσίας και όχι βιτρίνας, ανοιχτές πόρτες και καθημερινή επαφή με τον δημότη.


Αποτελώ ένα κομμάτι από αυτούς, ξέρω τις αγωνίες τους, τα προβλήματα τους, τα παράπονα τους, τις ελπίδες τους, γιατί τα ζούμε μαζί. Μαζί αγωνιζόμαστε όλα αυτά τα δύσκολα τα χρόνια της κρίσης. Ποτέ δεν κρύφτηκα πίσω από γραφεία, πάντοτε ήμουν και θα είμαι δίπλα στον απλό κόσμο, και θα παλέψω για αυτούς. Και αυτή είναι η δέσμευση του Μακρίδη!



ΝΔ και Βουλή 


Στην ερώτηση εάν αληθεύει ότι υπήρξε προσέγγιση από τη Ν.Δ για μια θέση στο ψηφοδέλτιο, ο κ. Μακρίδης επιβεβαίωσε ότι υπήρξε ένας δίαυλο επικοινωνίας. «Στην παρούσα φάση εκτιμώ ότι δεν χρειάζεται να πούμε κάτι άλλο. Όταν χρειαστεί και εάν χρειαστεί τότε θα σας ενημερώσω. Προτιμώ στην παρούσα φάση το ρόλο του «εργάτη» και αγωνιστή της παράταξης, με στόχο να δούμε όσον δυνατόν γρηγορότερα την Νέα Δημοκρατία στην κυβέρνηση.

Συγκεντρώνετε πολλές φορές τα φώτα της δημοσιότητας επάνω σας, κυρίως λόγο του καυστικού λόγου και των επισημάνσεων κάνετε συχνά. Έχετε μετανιώσει για κάποια αυτά; Έχετε νιώσει ότι αδικήσατε ανθρώπους;

Ποτέ στη ζωή μου δεν έχω αδικήσει κάποιον συνειδητά. Ίσως κάποια στιγμή να συνέβη, σίγουρα όχι εν γνώση μου. Αν έχω αδικήσει κάποιον, έστω και εκ των υστέρων ζητώ συγνώμη. Όσο αφορά τον καυστικό όπως λέτε λόγο που χρησιμοποιώ, είναι δυστυχώς αναγκαίος και απαραίτητος σε αρκετές περιπτώσεις. Πώς να το κάνουμε δηλαδή, πρέπει να λέμε τα πράγματα «έξω από τα δόντια» καθαρά χωρίς όμορφα περιτυλίγματα. Αυτό έμαθα μεγαλώνοντας με τους ανθρώπους της αγοράς της Κατερίνης, τους δικούς μου ανθρώπους όπως τους λέω και τους νιώθω εγώ.



Απογοήτευση και προδοσία 


Φυσικά και έχω νιώσει απογοητευμένος και προδομένος όλα αυτά τα χρόνια που ασχολούμαι με τα κοινά. Έχω δεχθεί αυτά που λέμε «χτυπήματα κάτω από τη μέση», αλλά δυστυχώς για αυτούς, σε μένα λειτουργεί ανάποδα. Με κάνει πιο δυνατό, ώριμο και ίσως λίγο πιο σοφό. Άλλωστε όλα μέσα στο παιχνίδι της ζωής είναι. Μπορεί στην πορεία μου, να «έχασα» κάποιους, αλλά κέρδισα πολλούς περισσότερους, και είμαι ευγνώμων για αυτό.

Στις εκλογές της Αυτοδιοίκησης δηλώνετε παρών. Γιατί ο κόσμος να σας εμπιστευτεί;

Δηλώνω παρών και μάχιμος!!!


Είμαι άνθρωπος της Αυτοδιοίκησης, ξέρω τα προβλήματα του τόπου μου και για αυτό μπορώ και να εγγυηθώ τις λύσεις. Ξέρω τι σημαίνει να στερείσαι βασικά πράγματα, αγαθά για τη οικογένεια σου , τα παιδιά σου, να ζεις με μια σύνταξη του πατέρα σου, να καλείσαι κάθε μέρα να πληρώνεις στο κράτος φόρους, εισφορές και τόσα άλλα, που εξοντώνουν καθημερινά την μικρομεσαία τάξη, την «ραχοκοκαλιά» όπως μας λένε της οικονομίας. Αυτή τη «ραχοκοκαλιά» που την έχουν συντρίψει, όπως και τις αντοχές μας, αλλά όχι τα όνειρά μας για ένα καλύτερο αύριο.

Μπορεί να σας ακουστεί δραματικό όμως κάθε φορά που ένας φίλος ή φίλη μου φεύγει στο εξωτερικό επειδή εδώ δεν έχει ελπίδα, προοπτική, εξέλιξη και κυρίως εργασία, θυμώνω, εξοργίζομαι και πεισμώνω. Σ΄αυτή την κατάσταση πρέπει να δώσουμε ένα τέλος!


Όπως σας είπα και νωρίτερα είμαι ένας από αυτούς, είμαι το δικό τους παιδί που μεγάλωσα και ήλθε η ώρα να είμαι η φωνή τους μέσα στον δήμο, τα θέλω τους, ο άνθρωπος που θα μπορούν να στηριχτούν επάνω του, ο άνθρωπος που θα παλέψει για αυτούς, για να μπορούμε όχι μόνο να ατενίζουμε με αισιοδοξία το μέλλον, αλλά και να επιστρέψει το χαμόγελο στα χείλη τους.


Σε αυτή τη μάχη, σας θέλω όλους δίπλα μου.


Πηγή: Ολύμπιο Βήμα http://olympiobima.gr/n-makridis-i-enasholisi-me-ta-koina-einai-tropos-zois-einai-kathikon-einai-eythyni-synenteyxi-toy?fbclid=IwAR2EdwUwx_-e6VYMtFTwBhQgvKkYfMd7pSu7Uk5P7qhBdaY8uugTW2roXlY#