Τετάρτη 22 Σεπτεμβρίου 2021

Ούτε εμβολιασμένοι, ούτε ανεμβολίαστοι. Μόνο άνθρωποι...

Αγαπάμε διαφορετικές ομάδες, ψηφίζουμε άλλα κόμματα, σου αρέσει η ποπ μουσική, εμένα η ροκ.

Εσύ παραγγέλνεις πίτσα και εγώ πιτόγυρο. Την βρίσκεις με ταινίες θρίλερ, εγώ με γουεστερν. Σου αρέσει η θάλασσα και εμένα το βουνό. Παρόλα αυτά είμαστε οι καλύτεροι φίλοι. Σε αγαπώ και μ' αγαπάς! Η καλύτερη στιγμή της ημέρας είναι όταν βρισκόμαστε μαζί και διαφωνούμε για όλα αυτά. Και κολλήσαμε μαζί γιατί είμαστε διαφορετικοί. Δεν θα ήθελα να λες ναι σε ότι σου λέω και εσύ δεν θα ήθελες να με βλέπεις να συμφωνώ σε όλα μαζί σου. Η διαφωνία μας είναι που αυτό που μας κάνει να νιώθουμε ζωντανοί, και δεν θα το αλλάζαμε με τίποτα.

Εμβολιάστηκες, εγώ όχι. Ε, και; Δεν είμαστε πια φίλοι; Θα ξεχάσουμε την καζούρα που κάναμε ο ένας στον άλλον; Θα σταματήσουμε να μιλάμε, να γελάμε, επειδή για τον οποιοδήποτε λόγο πήραμε διαφορετικές αποφάσεις; Όχι! Είσαι ο φίλος μου και θα είμαι ο δικός σου φίλος για πάντα! Θα σε στηρίξω και θα με στηρίξεις!

Θα αφήσουμε τις τηλεοράσεις, τους πολιτικούς και τους δημοσιογράφους να μαυρίσουν τις ψυχές μας, να βάλουν τον σπόρο της διχόνοιας στις καρδιές μας; Όχι! Θα είμαι πάντα δίπλα σου και θα σου σταθώ σε ότι χρειαστείς και ξέρω ότι θα κάνεις και εσύ το ίδιο. Θα χαρώ με την χαρά σου, θα κλάψεις με τον πόνο μου και μαζί θα αγκαλιαστούμε και θα προχωρήσουμε!

Ούτε εγώ άλλαξα, ούτε εσύ! Είμαι ο φίλος σου, είσαι ο γείτονας μου, είμαι αυτός που καθαρίζει τον δρόμο μπροστά από το σπίτι σου, είσαι ο δάσκαλος, ο καθηγητής που μαθαίνει γράμματα στα παιδιά μου, είμαι ο αστυνομικός που σε προσέχει, είσαι ο γιατρός, ο νοσοκόμος που θα με κοιτάξει όποτε έχω πρόβλημα. Μαζί είμαστε η αγάπη, η συμπόνοια, η φιλία. Συμπληρώνουμε ο ένας τον άλλο. Δεν μπορούμε να υπάρχουμε ούτε εγώ χωρίς εσένα, ούτε εσύ χωρίς εμένα!

Γιατί είμαστε άνθρωποι! Αυτά που μας ενώνουν είναι περισσότερα από όσα πιστεύουμε. Περισσότερα από ότι αυτοί θέλουν να νομίζουμε! Και θέλουμε όλα αυτά να τα περάσουμε στα παιδιά μας. Όταν μεγαλώσουν να είναι σαν εμάς! Φίλοι και πάνω από όλα άνθρωποι!!!

* Φωτογραφία από Luisella Planeta Leoni από το Pixabay