Κυριακή 26 Μαΐου 2024

«Ρώτησα τον μπούτσον μου και μου είπε να μη σε προσκυνήσω.»

Σημεία των καιρών...

Ειρωνεία 1η: Στο χωριό Καραϊσκάκης Αιτωλοακαρνανίας, που έχει πάρει το όνομα του από τον ήρωα της επανάστασης του 1821 Γεώργιο Καραϊσκάκη πουλήθηκε το πρώτο... τούρκικο τρακτέρ στην Ελλάδα. Σε αυτό το χωριό είχε το στρατόπεδο του ο Καραϊσκάκης. Τώρα εκεί θα οργώνουν το έδαφος τούρκικα τρακτέρ...

Ειρωνεία 2η: Η τουρκική εταιρία έχει την έδρα της στην επαρχία Σαγγάριου της Τουρκίας όπου έγινε μία από τις μεγαλύτερες μάχες της μικρασιατικής εκστρατείας (εκστρατεία Σαγγαρίου-Αγκύρας), με χιλιάδες νεκρούς Έλληνες στρατιώτες (217 νεκροί αξιωματικοί, 736 τραυματίες αξιωματικοί, 3.565 νεκροί οπλίτες, 18.626 τραυματίες οπλίτες, 376 αγνοούμενοι. Σύνολο: 23.520).

* Ο ήρωας της Επανάστασης του 1821 Γεώργιος Καραϊσκάκης είχε στείλει μία απάντηση το 1823 στον Μαχμούτ Πασά: «Μου γράφεις ένα μπουγιουρντί, λέγεις να προσκυνήσω. Κι εγώ, πασά μου, ρώτησα τον μπούτσον μου τον ίδιον κι αυτός μου αποκρίθηκε να μην σε προσκυνήσω κι αν έρθεις κατ’ επάνω μου, ευθύς να πολεμήσω»…