Πέμπτη 28 Ιανουαρίου 2016

Απάντηση στον Δήμαρχο μας K. Χιονίδη, στην χθεσινή τοποθέτησή του για το 19ο Δημοτικό Σχολείο


Κ. Δήμαρχε,
Σας διαβεβαιώνουμε ότι η συνάντηση, στην οποία σας καλέσαμε στο σχολείο μας, δεν είχε καμία πολιτική σκοπιμότητα από τη δική μας πλευρά. Δεν είναι καθόλου όμορφο να χρησιμοποιείτε εσείς αυτόν τον χαρακτηρισμό για την προσπάθεια μας να διορθωθούν οι συνθήκες στο σχολείο μας.
Εμείς πραγματικά ως Σύλλογος Γονέων σας θέλουμε δίπλα μας και όχι απέναντι μας.
Αναγκαστήκαμε να διαμαρτυρηθούμε και να χρησιμοποιήσουμε τη δημοσιότητα για να ακουστούν τα προβλήματα που βιώνουμε καθημερινά στο σχολείο μας.
Σας καλέσαμε στο σχολείο μας να παρευρεθείτε στην συνάντηση, αλλά δεν ανταποκριθήκατε στο κάλεσμά μας.


Με την στάση σας απαξιώνετε και εμάς τους γονείς και όσους φορείς έχουν την διάθεση να λύσουν τα προβλήματα στα νέα σχολεία. Οι χαρακτηρισμοί σας για το σχολικό σύμβουλο δεν σας τιμούν. Θεωρούμε ότι έχει υποχρέωσή και ηθικό καθήκον, λόγω του ρόλου του, να ενημερωθεί σωστά και να επισημάνει τους κινδύνους που υπάρχουν στους σχολικούς χώρους, για να διαφυλάξει την ασφάλεια των παιδιών.
Δεν αμφισβητούμε τη συμβολή σας στη δημιουργία των νέων σχολείων . Θεωρούμε όμως πως η σωστή λειτουργία τους είναι υποχρέωσή σας προς την κοινωνία λόγω της θέσης σας. Κατανοούμε την δυναμική που εξυπηρετούν τα νέα σχολεία και χαιρόμαστε γι’αυτό.

Δεν μπορούμε όμως να σιωπήσουμε τη στιγμή που τα παιδιά μας είναι μέσα στο κρύο και υπάρχουν κίνδυνοι λόγω του ότι δεν έχουν ολοκληρωθεί τα κάγκελα. Και αν θεωρείτε ότι ακολουθήθηκαν οι προδιαγραφές κατά γράμμα, μήπως θα ήταν καλύτερα να κάνατε μια έρευνα αν η μελέτη είναι σωστή και όχι απαρχαιωμένη και μήπως χρειάζονταν τροποποιήσεις; Σημειωτέον ότι στη μελέτη ΔΕΝ υπάρχει διαδίκτυο για το σχολείο, εν έτει 2015, εργαλείο που είναι απαραίτητο για την επικοινωνία, αλλά και για την εκπαίδευση των παιδιών. Και αν η μελέτη που παραλάβατε είχε λάθη, ήταν υποχρέωσή σας να την ελέγξετε πριν εκτελεστεί. Αν είχε λάθη, η λογική λέει να μην επιτρέψουμε να ξαναγίνουν.

Είναι υποχρέωση αυτών που αναλαμβάνουν τόσο σημαντικά έργα, να αξιοποιήσουν τα χρήματα όσο πιο χρήσιμα και συνετά γίνεται, ώστε να μην χρειαστούν μετά να επιβαρυνθούν τα ταμεία του Δήμου ή του κράτους για τις διορθώσεις όσων δεν προβλέφθηκαν.

Μπορεί η συγκεκριμένη μελέτη με την εσωτερική παγωμένη αυλή να είναι πολύ καλή επιλογή για μία χώρα που δεν έχει κρύο τον χειμώνα, αλλά όχι για την Κατερίνη που η θερμοκρασία κατεβαίνει στους 0 βαθμούς Κελσίου. Θεωρείται λογικό στην πόλη μας να εξυπηρετεί τα παιδιά μας ένα σχολείο με εσωτερική αυλή με τις θερμοκρασίες που έχουμε τον χειμώνα; Για να πάνε στην τουαλέτα πρέπει να βάλουν τα μπουφάν τους. Μέσα στην εσωτερική αυλή κάνει ρεύμα που επιδεινώνει την κατάσταση.

Μήπως, κ. Δήμαρχε. αντί να αποκαταστήσετε την αλήθεια, απλώς θέλετε να παραβλέψετε κάποια λάθη που έγιναν; 

Η αλήθεια βρίσκεται στο σχολικό χώρο και όποιος κάνει μια βόλτα στο σχολείο μας μπορεί να διαπιστώσει αυτά που λέμε. Ήδη το διαπιστώνουμε 150 οικογένειες στο δικό μας σχολείο καθημερινά, αλλά και όσοι επισκέφτηκαν το σχολείο μας.

Αντί να μας χαρακτηρίζετε ψεύτες, σας καλούμε να βρούμε μία λύση με μοναδικό σκοπό, το καλό των παιδιών μας!
ΓΟΝΕΙΣ 19ου Δημοτικού Σχολείου Κατερίνης