Τρίτη 10 Μαΐου 2016

ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΡΟΤΑ- ΝΙΚΟΣ ΧΑΛΕΠΛΗΣ

Πόσες φορές ξεκίνησα, ταξίδι για να πάω,
Οι μνήμες μου με σταματούν και πάλι εδώ γυρνάω.
Μετράω τα ΠΡΕΠΕΙ, τα ΓΙΑΤΙ, τα ΟΧΙ και τα ΠΑΝΤΑ,
Πίσω απ’την πόρτα ακούγεται μια θλιβερή μπαλάντα. 



Καινούργια ΡΟΤΑ στην ζωή , πρέπει να χαράξω

Την τελευταία ευκαιρία μου, απόψε να αδράξω. 

ΝΑ αφήσω πίσω μου τα ΠΡΕΠΕΙ τα ΓΙΑΤΙ,

Να κλείσω της καρδιάς μου, την κάθε της πληγή.



Κάποια στιγμή τα λάθη μου, θα πρέπει να διορθώσω 

Να βρω ξανά την δύναμη, να τα επανορθώσω.

Φυσάει αέρας δυνατός ,μου πήρε την ψυχή μου,

Τις αναμνήσεις, τα όνειρα, όλη την ύπαρξή μου.



Καινούργια ΡΟΤΑ, έλεγα, πως πρέπει να χαράξω,

Η ευκαιρία χάθηκε, μόνος μου εδώ θα αράξω.

Τα ΘΕΛΩ μου τα διέγραψα, την κάθε μου ελπίδα,

Μπορεί μια μέρα, κάποτε, να δώ μια ηλιαχτίδα.



ΝΙΚΟΣ ΧΑΛΕΠΛΗΣ