Παρασκευή 9 Σεπτεμβρίου 2016

Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις σε Πιερία

Α).Εγκρίνουμε τις παρακάτω κυκλοφοριακές ρυθμίσεις- αποκλεισμούς κλάδων κυκλοφορίας, λόγω εκτέλεσης εργασιών για την κατασκευή κυκλικού κόμβου και των συνδέσεων του με τους υπάρχοντες κλάδους στην ανατολική περιοχή του Α/Κ Μακρυγιάλου του αυτοκινητόδρομου Π.Α.Θ.Ε., ως ακολούθως:

  • αποκλεισμός του κλάδου εξόδου από τον Αυτοκινητόδρομο με κατεύθυνση προς Θεσ/νίκη
  • αποκλεισμός της συνδετήριας οδού Μακρύγιαλος – Ανισόπεδος Κόμβος στο ύψος της τοπικής οδού ανατολικά της σιδηροδρομικής γραμμής και ως εκ τούτου κατ’ επέκταση του κλάδου εισόδου προς τον Αυτοκινητόδρομο προς Θεσ/νίκη.
 Προαναφερόμενες κυκλοφοριακές ρυθμίσεις θα πραγματοποιηθούν κατά το χρονικό διάστημα τριών (03) μηνών, με έναρξη την 12-09-2016 και λήξη την 12-12-2016 και με την προϋπόθεση να τηρηθούν οι σχετικές υποχρεώσεις περί λήψεως μέτρων ασφαλείας και σήμανσης, τόσο για τους εργαζόμενους στο έργο, όσο και για τους χρησιμοποιούντες τα ανωτέρω οδικά τμήματα, οδηγούς.

Β). Ειδικότερα, οι εκτροπές κυκλοφορίας θα πραγματοποιηθούν ως ακολούθως:

Η κυκλοφορία των οχημάτων από τον κλάδο του αυτοκινητόδρομου προς Θεσ/νίκη που επιθυμεί να κατευθυνθεί προς Μακρύγιαλο, θα εξέρχεται της Π.Α.Θ.Ε. από τον Α/Κ Κορινού (Φ/Θ 462,500) ή τον Α/Κ Αγαθούπολης (Φ/Θ 462,500) και δια μέσω της Π.Ε.Ο. Κατερίνης – Θεσ/νίκης και της κάθετης οδού που βρίσκεται περίπου 700μ. νοτιότερα του Α/Κ Μακρυγιάλου (Φ/Θ 457,800) θα οδεύουν προς τον Μακρύγιαλο.

Για την καθοδήγηση της τοπικής κυκλοφορίας της περιοχής του Μακρύγιαλου προς τον Αυτοκινητόδρομο, προβλέπεται η τοποθέτηση προειδοποιητικών και κατευθυντήριων πινακίδων που θα τους καθοδηγεί προς Θεσ/νίκη και προς Αθήνα, μέσω της δυτικής Π.Ε.Ο. και του Α/Κ Αγαθούπολης (Φ/Θ 462,500) και προς Κατερίνη και Αθήνα μέσω της δυτικής Π.Ε.Ο. και Νότιο Ανισόπεδο Κόμβο Κατερίνης (Φ/Θ 436,500).
Η εξυπηρέτηση των αποθηκευτικών εγκαταστάσεων που βρίσκονται παραπλεύρως της αγροτικής οδού (Η821), θα διεξάγεται προσωρινά μέσω της βορειότερης αγροτικής οδού μέχρι την συμβολή της με τη δυτική Π.Ε.Ο..

Επισημαίνεται ότι, οι διαλαμβανόμενοι στην ανωτέρω (δ) σχετική αποκλεισμοί, ήτοι: του κλάδου
εξόδου από τον Αυτοκινητόδρομο με κατεύθυνση προς Αθήνα και της κάθετης οδού (κάτω διάβαση)
του Α/Κ Μακρυγιάλου στο ύψος του δυτικού κλάδου εξόδου και σε συνέχεια των (ζ) και (στ)
εγγράφων, θα πραγματοποιηθούν σε μεταγενέστερο χρόνο, εφόσον απαιτηθεί, ανάλογα με την πρόοδο των εργασιών και κατόπιν συνεννόησης των εμπλεκόμενων Τπηρεσιών.

Γ). Σα Σ.Σ. Αυτοκινητοδρόμων Πιερίας - Σ.Σ. Κατερίνης –ΑΣ. Αιγινίου Πιερίας εξουσιοδοτούνται για τη λήψη των επιβαλλόμενων μέτρων αρμοδιότητας τους, με προσωπική ευθύνη των κ.κ. Διοικητών.

μεριμνήσουν σε συνεργασία με την παραχωρησιούχο εταιρεία για την έγκαιρη τοποθέτηση τη
απαιτούμενης εργοταξιακής σήμανσης (πινακίδες κλπ) κατά μήκος του εναλλακτικού δρομολογίου,
σημεία εκτροπών Κατερίνης –Θεσ/νίκης.

Δ). Ο Ανάδοχος Κ/Ξ Μαλιακός –Κλειδί υπό την επίβλεψη του Ανεξάρτητου Μηχανικού που είναι ο επιβλέπων το έργο και την εποπτεία της «ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΣ ΑΙΓΑΙΟΥ Α.Ε» και της Ε.Υ.Δ.Ε./Κ.Ε.Σ.Π./Π.Ε. & Β.Ε. οφείλει σε όλη τη διάρκεια της εφαρμογής των κυκλοφοριακών ρυθμίσεων, να τοποθετεί και να συντηρεί σύμφωνα με την ισχύουσα Νομοθεσία, την Πρότυπη Τεχνική Προδιαγραφή σήμανσης εκτελούμενων έργων, εντός και εκτός κατοικημένης περιοχής, τα εγκεκριμένα εγχειρίδια Λειτουργίας και Συντήρησης και τα Σχέδια δράσης, τις απαιτούμενες πινακίδες σήμανσης, φανούς, αντανακλαστικά, προειδοποιητικές και πληροφοριακές πινακίδες και γενικά να λαμβάνει κάθε απαιτούμενο μέτρο, ώστε να εξασφαλίζεται με αποκλειστική μέριμνα και ευθύνη της, η ομαλή και ασφαλής διεξαγωγή της κυκλοφορίας των οχημάτων στην περιοχή των εκτελούμενων έργων και να παρέχεται με σαφήνεια ο προσανατολισμός προς τις εναλλακτικές διαδρομές.

Ε). Περαιτέρω η ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΣ ΑΙΓΑΙΟΥ Α.Ε. οφείλει να ενημερώνει έγκαιρα τους χρήστες της με κάθε πρόσφορο μέσο για τον αποκλεισμό των κλάδων εξόδου του Α/Κ Μακρυγιάλου (Μ.Μ.Ε., ιστότοπο της, εισπράκτορες διοδίων κυρίως με πινακίδες –VMS, κλπ.) για την εκτέλεση των εργασιών και την ύπαρξη των κυκλοφοριακών ρυθμίσεων, ώστε να εξασφαλίζονται οι απαιτήσεις ομαλούς και ασφαλούς διεξαγωγής της κυκλοφορίας.

ΣΤ). Επιπρόσθετα από την αρμόδια εταιρεία σε συνεργασία με την Περιφερειακή Ενότητα Πιερίας και τις αρμόδιες υφιστάμενες Υπηρεσίες μας ληφθούν εκ των προτέρων όλα τα ενδεδειγμένα μέτρα καθώς και οι απαιτούμενες ενέργειες σε περίπτωση που εκτιμηθεί ή παρατηρηθεί σημαντική επίπτωση στην ομαλή διεξαγωγή της κυκλοφορίας στον αυτοκινητόδρομο και στο δευτερεύον οδικό δίκτυο, προκειμένου να ελαχιστοποιηθεί κατά το δυνατόν η παρεμπόδιση των χρηστών. Επιπλέον ειδική μέριμνα θα πρέπει να ληφθεί για τις ώρες που αναμένεται αυξημένος κυκλοφοριακός φόρτος για τις ημέρες Παρασκευή-Κυριακή, κατά την είσοδο –έξοδο των εκδρομέων καθώς και για τις ημέρες τυχόν δυσμενών καιρικών συνθηκών.

Ζ). Επισημαίνεται ότι μετά το πέρας των εργασιών, η σήμανση θα απομακρυνθεί και ο δρόμος θα αποδοθεί στην κυκλοφορία σε όλο το εύρος του, χωρίς να απαιτείται καμία ειδική ρύθμιση ή επισήμανση.

Η). Επιπλέον η περιοχή των ρυθμίσεων θα φωτίζεται επαρκώς κατά τη διάρκεια της νύχτας και σε περίπτωση τυχόν δυσμενών συνθηκών να γίνεται απόκρυψη των ενδείξεων της υφιστάμενης κατακόρυφης και οριζόντιας σήμανσης που δεν θα ισχύει κατά τη διάρκεια των ρυθμίσεων και θα τοποθετείται η κατάλληλη προσωρινή σήμανση.

Α Ρ Θ Ρ Ο 2

Οι παραβάτες της παρούσης Απόφασης διώκονται και τιμωρούνται σύμφωνα με τις διατάξεις των άρθρων 420 Π.Κ. και τις διατάξεις των άρθρων 4,5,52,103 και 104 του Ν. 2696/1999 «Περί κυρώσεως του Κ.Ο.Κ» , όπως τροποποιήθηκε με το άρθρο 46 του Ν. 3542/2007 «Τροποποιήσεις διατάξεων του Κ.Ο.Κ.».

Α Ρ Θ Ρ Ο 3

Η ισχύς της παρούσας στην εδαφική δικαιοδοσία της Διεύθυνσης Αστυνομίας Πιερίας, αρχίζει:

1. Μετά την πραγματοποίηση επιτόπιας αυτοψίας από:

α) τους Διοικητές του Τμήματος Τροχαίας Αυτοκινητοδρόμων Πιερίας, Τμήματος Τροχαίας Κατερίνης και του ΑΤ. Αιγινίου Πιερίας,

β) του υπευθύνου για την τοποθέτηση της προβλεπόμενης κυκλοφοριακής σήμανσης όπως αυτή προκύπτει από την υποβληθείσα μελέτη και υλοποίησης λήψης τυχόν πρόσθετων μέτρων κυκλοφοριακής σήμανσης που θα απαιτηθούν και

γ) του υπευθύνου της αρμόδιας εταιρείας εκτέλεσης εργασιών, καθώς και

2. Από τη δημοσίευσή της σύμφωνα με το άρθρο 109 του Κ.Ο.Κ., την ανάρτηση της στο διαδίκτυο,
σύμφωνα με το άρθρο 4 του Ν. 3861/2010 και με την προϋπόθεση τοποθέτησης προαναφερόμενης
κυκλοφοριακής σήμανσης, καθώς και την ύπαρξη τροχονόμων όπου απαιτείται.

Ο ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ

ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΜΑΝΤΖΟΥΚΑΣ

ΤΑΞΙΑΡΧΟΣ