Τετάρτη 8 Νοεμβρίου 2017

ΑΝΔΡΕΑΣ ΜΙΧΑΗΛ - Η ΠΙΚΡΙΑ ΤΟΥ ΜΕΤΑ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΘΕΑΤΡΙΚΗΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ "Ζήσε την Αλήθεια σε Χιλιάδες Παραμύθια". (ΒΙΝΤΕΟ)

ΑΝΔΡΕΑΣ ΜΙΧΑΗΛ - Η ΠΙΚΡΙΑ ΤΟΥ ΜΕΤΑ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΘΕΑΤΡΙΚΗΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ "Ζήσε την Αλήθεια σε Χιλιάδες Παραμύθια".  (ΒΙΝΤΕΟ)
Την πικρία του εξέφρασε χθες το βράδυ και μετά το τέλος της θεατρικής παράστασης "Ζήσε την Αλήθεια σε Χιλιάδες Παραμύθια" ο σκηνοθέτης του έργου Ανδρέας Μιχαήλ.

Μια πικρία που προκύπτει από το γεγονός όπως λέει ο ίδιος ο σκηνοθέτης ότι το έργο του δεν βρήκε ανταπόκριση από τα σχολεία της Πιερίας.

Μετά το τέλος της παράστασης και το παρατεταμένο χειροκρότημα του κοινού (μικρών και μεγάλων) που κατέκλυσε χθες την "ΕΚΑΒΗ", ο κ. Μιχαήλ πήρε τον λόγο για να βγάλει από μέσα του ένα παράπονο...


Δείτε τι είπε ο βραβευμένος σκηνοθέτης και συμπολίτης μας Ανδρέας Μιχαήλ:

«Εγώ είμαι πομπός και εσείς οι δέκτες και οι κριτές. Αυτό το έργο το σαμπόταραν όλα τα σχολεία της Πιερίας και δεν ήρθαν να το δούνε.

Κάτι παρόμοιο έγινε και πέρσι με το Φεστιβάλ Ολύμπου, με ένα άλλο έργο μου.

Ο δάσκαλος μου, ο Αλέκος Σακελάριος μου είχε πει : "Όταν είσαι μπροστά και δεν σε φτάνουν, σε πυροβολούν για να πέσεις."

Αυτό μπορούσαμε να κάνουμε και αυτό θα συνεχίσουμε να κάνουμε όσο και αν μας πυροβολούν.

Όσο και αν μας κυνηγάμε εγώ γίνομαι δυνατότερος.

Δεν το βάζω εύκολα κάτω, είμαι αγωνιστής στην ζωή μου.»