Η 21η Μαρτίου συμπίπτει με την έναρξη της εαρινής ισημερίας και την πρώτη ημέρα της άνοιξης. Η ημέρα αυτή ανακηρύχθηκε Παγκόσμια Ημέρα Δασοπονίας για να φέρει τον άνθρωπο πιο κοντά στο δάσος. Με αφορμή την ημέρα αυτή, κλιμάκιο της Δ/νσης Δασών αποτελούμενη από τους :
α) Κοσμίδου Δέσποινα, Δασολόγο,
β) Ελευθεριάδου Σημέλα, Δασολόγο,
γ) Μπατσαρά Άννα, Δασοπονο – Παιδαγωγό
δ) Γραμματικόπουλο Ιωάννη, Δασοφύλακα
επισκέφτηκαν το 14ο Δημοτικό Σχολείο Κατερίνης και ενημέρωσαν τους μαθητές όλων των τάξεων (Α΄έως και Στ΄) για το ΔΑΣΟΣ με σκοπό να τους κεντρίσουν το ενδιαφέρον, να μάθουν περισσότερα για τις λειτουργίες του δάσους, για τους εχθρούς που αντιμετωπίζει και για την ανάγκη προστασίας του, που είναι ζωτικής σημασίας για την ανθρώπινη επιβίωση.
Προβλήθηκαν βίντεο με την χλωρίδα και πανίδα του ορεινού όγκου Ολύμπου και Πιερίων.
Ιδιαίτερα στις μέρες μας, με τις αρνητικές εξελίξεις στα περιβαλλοντικά θέματα, όπως οι κλιματικές αλλαγές, το φαινόμενο του θερμοκηπίου, η ερημοποίηση της γης, οι απειλές στη βιοποικιλότητα και η εκτεταμένη υλοτόμηση των δασών επιβάλλει τέτοιου είδους εκπαιδευτικές δράσεις με σκοπό οι μαθητές α) να αποκτήσουν γνώσεις για το περιβάλλον β. Να οδηγηθούν οι μαθητές στην ανάπτυξη ικανοτήτων, ώστε να είναι σε θέση να συµβάλλουν στην επίλυση των περιβαλλοντικών προβλημάτων. γ. να αλλάξουν στάσεις και συµπεριφορές απέναντι στο δάσος.
α) Κοσμίδου Δέσποινα, Δασολόγο,
β) Ελευθεριάδου Σημέλα, Δασολόγο,
γ) Μπατσαρά Άννα, Δασοπονο – Παιδαγωγό
δ) Γραμματικόπουλο Ιωάννη, Δασοφύλακα
επισκέφτηκαν το 14ο Δημοτικό Σχολείο Κατερίνης και ενημέρωσαν τους μαθητές όλων των τάξεων (Α΄έως και Στ΄) για το ΔΑΣΟΣ με σκοπό να τους κεντρίσουν το ενδιαφέρον, να μάθουν περισσότερα για τις λειτουργίες του δάσους, για τους εχθρούς που αντιμετωπίζει και για την ανάγκη προστασίας του, που είναι ζωτικής σημασίας για την ανθρώπινη επιβίωση.
Προβλήθηκαν βίντεο με την χλωρίδα και πανίδα του ορεινού όγκου Ολύμπου και Πιερίων.
Ιδιαίτερα στις μέρες μας, με τις αρνητικές εξελίξεις στα περιβαλλοντικά θέματα, όπως οι κλιματικές αλλαγές, το φαινόμενο του θερμοκηπίου, η ερημοποίηση της γης, οι απειλές στη βιοποικιλότητα και η εκτεταμένη υλοτόμηση των δασών επιβάλλει τέτοιου είδους εκπαιδευτικές δράσεις με σκοπό οι μαθητές α) να αποκτήσουν γνώσεις για το περιβάλλον β. Να οδηγηθούν οι μαθητές στην ανάπτυξη ικανοτήτων, ώστε να είναι σε θέση να συµβάλλουν στην επίλυση των περιβαλλοντικών προβλημάτων. γ. να αλλάξουν στάσεις και συµπεριφορές απέναντι στο δάσος.