Σε ιδιαίτερα θετικό κλίμα πραγματοποιήθηκε η συνάντηση της Υφυπουργού Παιδείας Μερόπης Τζούφη με εκπροσώπους Συλλόγων Γονέων και Κηδεμόνων Ειδικών Εργαστηρίων Επαγγελματικής Εκπαίδευσης & Κατάρτισης (ΕΕΕΕΚ) από τους Νομούς Πιερίας, Φθιώτιδας και Φωκίδας. Στη συνάντηση συμμετείχε και ο Διευθυντής του ΕΕΕΕΚ Πιερίας, καθώς και οι βουλευτές ΣΥΡΙΖΑ του Νομού Πιερίας Μπέττυ Σκούφα, Αστέριος Καστόρης και Χάρης Τζαμακλής.
Κυρίαρχο θέμα της συνάντησης αποτέλεσε το αίτημα των εκπροσώπων για τη δημιουργία νέας δομής για τους αποφοίτους των ΕΕΕΕΚ, ως μέριμνα για τη δια βίου μάθηση και εκπαίδευσή τους, αλλά και τη συνέχιση της φροντίδας τους. Σε αυτό το πλαίσιο, κατέθεσαν στην Υφυπουργό κείμενο σχεδίου μεταγυμνασιακής δια βίου εκπαιδευτικής δομής.
Η Υφυπουργός υπογράμμισε την ανάγκη εξεύρεσης λύσης ώστε τα παιδιά με αναπηρία να παραμένουν εντός του εκπαιδευτικού πλαισίου, λαμβάνοντας υπόψη τις ανάγκες τους και τη σύμφωνη γνώμη της εκπαιδευτικής κοινότητας.
Πρόσθεσε δε ότι το Υπουργείο θα επιδιώξει, σε συνεργασία με τα συναρμόδια Υπουργεία Υγείας και Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης & Κοινωνικής Αλληλεγγύης, το σχεδιασμό μιας απαραίτητης μεταγυμνασιακής δομής, με τη δημιουργία επιτροπής διαβούλευσης, στην οποία πρωταγωνιστικό ρόλο θα έχουν και εκπαιδευτικοί και οι Σύλλογοι Γονέων και Κηδεμόνων.
Όπως ανέφερε χαρακτηριστικά «η συγκρότηση μιας μεταγυμνασιακής δομής θα μπορούσε να εξασφαλίσει την εκπαίδευση, τη σύνδεση με την εργασία, το θεραπευτικό πλαίσιο και τη στέγαση των αποφοίτων».
Τέλος, απευθυνόμενη στους εκπροσώπους των Συλλόγων Γονέων και Κηδεμόνων, επεσήμανε πως η Πολιτεία βρίσκεται με όλους τους δυνατούς τρόπους, στο πλευρό των μαθητών με αναπηρία και τις οικογένειές τους.
Κυρίαρχο θέμα της συνάντησης αποτέλεσε το αίτημα των εκπροσώπων για τη δημιουργία νέας δομής για τους αποφοίτους των ΕΕΕΕΚ, ως μέριμνα για τη δια βίου μάθηση και εκπαίδευσή τους, αλλά και τη συνέχιση της φροντίδας τους. Σε αυτό το πλαίσιο, κατέθεσαν στην Υφυπουργό κείμενο σχεδίου μεταγυμνασιακής δια βίου εκπαιδευτικής δομής.
Η Υφυπουργός υπογράμμισε την ανάγκη εξεύρεσης λύσης ώστε τα παιδιά με αναπηρία να παραμένουν εντός του εκπαιδευτικού πλαισίου, λαμβάνοντας υπόψη τις ανάγκες τους και τη σύμφωνη γνώμη της εκπαιδευτικής κοινότητας.
Πρόσθεσε δε ότι το Υπουργείο θα επιδιώξει, σε συνεργασία με τα συναρμόδια Υπουργεία Υγείας και Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης & Κοινωνικής Αλληλεγγύης, το σχεδιασμό μιας απαραίτητης μεταγυμνασιακής δομής, με τη δημιουργία επιτροπής διαβούλευσης, στην οποία πρωταγωνιστικό ρόλο θα έχουν και εκπαιδευτικοί και οι Σύλλογοι Γονέων και Κηδεμόνων.
Όπως ανέφερε χαρακτηριστικά «η συγκρότηση μιας μεταγυμνασιακής δομής θα μπορούσε να εξασφαλίσει την εκπαίδευση, τη σύνδεση με την εργασία, το θεραπευτικό πλαίσιο και τη στέγαση των αποφοίτων».
Τέλος, απευθυνόμενη στους εκπροσώπους των Συλλόγων Γονέων και Κηδεμόνων, επεσήμανε πως η Πολιτεία βρίσκεται με όλους τους δυνατούς τρόπους, στο πλευρό των μαθητών με αναπηρία και τις οικογένειές τους.