Πέμπτη 7 Ιουνίου 2018

«Είχα χρόνια να δω τόση πολύ νεολαία στους δρόμους…»

Το συλλαλητήριο της Κατερίνης για την Μακεδονία βρισκόταν σε εξέλιξη, λίγο πριν ξεκινήσουν οι ομιλίες μια γνωστή μου με πλησίασε λέγοντας μου τα παρακάτω:


"Μιχάλη ξέρεις τι είναι αυτό που με έκανε εντύπωση σήμερα στο συλλαλητήριο;

Έχω πάει σε πάρα πολλές συγκεντρώσεις τα τελευταία χρόνια, αυτό που είδα σήμερα όμως εδώ δεν το έχω συναντήσει πουθενά και ποτέ.

Τόσα πολλά νέα παιδιά, τόση πολύ νεολαία μαζεμένη σε μια διαδήλωση δεν έχω ξαναδεί!

Και δεν σου λέω για τα μικρά παιδιά που έφεραν μαζί τους οι γονείς, αλλά για νέα παιδιά 16-20 ετών...

Πραγματικά μου κάνει μεγάλη εντύπωση!"


*Τα παραπάνω λόγια έχουν ιδιαίτερη σημασία διότι προέρχονται από μια κυρία η οποία ανήκει στο λεγόμενο "αριστερό" χώρο, με την ίδια να είναι ιδιαίτερα ενεργή και με μεγάλους αγώνες στο ιστορικό της...