Δευτέρα 19 Νοεμβρίου 2018

Γιώργος Λάλας: Πότε θ’ ανοίξουν οι πόρτες; (Αφιερωμένο στον Αείμνηστο Κώστα)

- Από την Εκάβη του 2013 όταν πρωτοπροτάθηκε, σε αντίθεση όλων των τότε παρευρισκόμενων τοπικών φορέων, ο υποβιβασμός του Πιερικού από την επαγγελματική κατηγορία, στο ισοζύγιο των εντυπώσεών μου μέτρησε η...

στάση που κράτησε ο καθένας μας μέχρι σήμερα, απέναντι στην αλληλουχία των γεγονότων που καθόρισαν την πορεία του Πιερικού.

Μέσα από την διαδικασία μου αυτή μετρήθηκαν, πρώτοι οι εξαίρετοι κι ακολούθησαν οι συνήθεις.

Τελευταίοι οι υποτιθέμενοι ενάρετοι με τους συν αυτοίς, που παρέκαμψαν τη καλή μου θέληση και την ανιδιοτέλεια των θέσεών μου, κι αφού παράλληλα έκαναν κατάχρηση της επιρροής τους και των κανόνων καλής συμπεριφοράς, προέβησαν σε προειδοποιήσεις ή και απειλές, είτε μέσω τηλεφώνου είτε ενώπιον της Θέμιδος, με ξεκάθαρο στόχο την σιωπή μου.


Αφορμή για την ανάδειξη των παραπάνω απετέλεσε το πρόσφατο απειλητικό τηλεφώνημα, με τον δημοτικό αριθμό και το ονοματεπώνυμο του γνωστού και μη εξαιρετέου κάτοχου του να έχει ήδη γνωστοποιηθεί στην αρμόδια αστυνομική υπηρεσία, εκεί όπου σε πρώτο στάδιο θα κληθεί να δώσει τις εξηγήσεις.


Κάτω από την πίεση του τελευταίου περιστατικού το οποίο σχετίζεται με τις εργασίες τις επερχόμενης συνέλευσης του Πιερικού και λόγω της εύλογης απουσίας μου από αυτήν, καλώ την ταλαίπωρη επιτροπή η οποία κλήθηκε, γι άλλη μια φόρα τα τελευταία χρόνια, να διευθύνει τις εξελίξεις προς την εξεύρεση διοικητικής λύσης, να λάβει υπόψη της την σημερινή μου αναφορά, εφιστώντας την προσοχή της ως προς την αξιολόγηση των υποψηφιοτήτων.


Υπενθυμίζω δε, ότι είμαι κάθετα αντίθετος μ’ εκείνους που προτίθενται να αναλάβουν δράση ενώ, συμμετείχαν στο παρελθόν με οιονδήποτε τρόπο στην ΠΑΕ (η οποία εισήλθε ήδη στον 4ο χρόνο της εκκαθάρισης της) ή εξακολουθούν και επενδύουν στην ιδέα της διάλυσης του ΣΦΚ ή συνέδεσαν το όνομά τους με άλλους συλλόγους που στιγμάτισαν την Ιστορία του Πιερικού μας.


Δηλώνω επίσης, δανειζόμενος κομμάτι της ορολογίας των Εθελοντών του Καπνικού Σταθμού ότι, «εάν χρειαστεί να σηκώσουμε τα μανίκια και να στοιχηθούμε πίσω από το κάρο του Πιερικού, για να το βγάλουμε από την λάσπη», θα το κάνουμε.


Η παρθενική μου δημόσια τοποθέτηση περί των του Πιερικού, συνέπεσε με μία πολύ στενάχωρη απώλεια. Ο εξαίρετος συμπολίτης μας και κοινωνός της Ιδέας του Μεγάλου Πιερικού Κώστας Αλεξιάδης, πέρασε στην Αιωνιότητα.


Αδερφέ μας Κώστα, Καλό Σου Ταξίδι!


Με Τιμή
Γιώργος Λάλας
Υπερήφανο Μέλος ΣΦΚ & ΣΦΙΠ