Πέμπτη 13 Δεκεμβρίου 2018

Δήλωση Δημάρχου Κατερίνης Σάββα Χιονίδη για την ανακοίνωση του ΣΥΡΙΖΑ Πιερίας

Με ιδιαίτερο προβληματισμό πληροφορήθηκα την ανακοίνωση του ΣΥΡΙΖΑ ΠΙΕΡΙΑΣ.

Η προεκλογική περίοδος των Δημοτικών ξεκινά στα μέσα του Απρίλη, ενώ για Εθνικές εκλογές δεν έχουμε πληροφορηθεί περί πρόωρων, εκτός και εάν οι ίδιοι γνωρίζουν κάτι.

Σχετικά με το θέμα που προέκυψε στην Παραλία ας αναγνώσουν τις ανακοινώσεις μου και ας πληροφορηθούν την τοποθέτησή μου ενώπιον συλλόγων και κατοίκων και θα διαπιστώσουν με ακρίβεια τις προθέσεις μου αλλά και την τακτική μου. Επίσης ας διαβάσουν την επιστολή που έλαβα από τον αρμόδιο Γενικό Γραμματέα που αναφέρει «…τα οποία ο ΔΟΜ κατόπιν σχετικής πρόσκλησης ενδιαφέροντος πρότεινε για προγράμματα φιλοξενίας...» για να αντιληφθούν το υπαρκτό ή ανύπαρκτο θέμα.

Τέλος ας διαβάσουν τις ευχαριστίες προς το πρόσωπό μου του Υπουργού και του Γενικού Γραμματέα για την συνεργασία τους μαζί μου, τις οποίες φυσικά ανταποδίδω. Και θεωρώ ότι όφειλα να δημοσιοποιήσω την επιστολή και τις θέσεις του Υπουργείου για ένα μείζον θέμα που αφορά τους δημότες μας.


Σάββας Χιονίδης
Δήμαρχος Κατερίνης