Το Δ.Σ της Ε.Λ.Μ.Ε Πιερίας συντάσσεται με τους εκπαιδευτικούς Φυσικής Αγωγής που αγωνίζονται για να αποσυρθεί το σχέδιο νόμου που αφορά την Φυσική Αγωγή.
Με το σχέδιο νόμου «Επιτροπή επαγγελματικού αθλητισμού – προπονητές και εκπαιδευτές – ιδιωτικά γυμναστήρια και ιδιωτικές σχολές εκμάθησης αθλημάτων και άλλες διατάξεις» η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ δίνει τη χαριστική βολή στο δικαίωμά των αποφοίτων των ΤΕΦΑΑ να εργαστούν σαν γυμναστές-προπονητές. Είναι τόσο ξετσίπωτοι που θέλουν να περάσουν το σχέδιο νόμου με τη μορφή του επείγοντος για να προλάβουν τις αντιδράσεις μας! Συγκεκριμένα το σχέδιο νόμου:
1. θέτει σε κίνδυνο την υγεία του Έλληνα πολίτη εισάγοντας το επάγγελμα του «Εκπαιδευτή», αναθέτοντας δηλαδή την εκγύμναση των Ελλήνων Πολιτών σε άτομα που έχουν σεμιναριακού τύπου κατάρτιση μέσω ταχύρρυθμων μαθημάτων λίγων ημερών έως λίγων εβδομάδων, ενώ το επίπεδο μόρφωσής μπορεί να είναι Λυκείου, Γυμνασίου ή ακόμη και Δημοτικού. Κύριε Βασιλειάδη, γνωρίζετε ότι η άσκηση είναι μια προγραμματισμένη αλλά εξαιρετικά έντονη διατάραξη της φυσιολογικής λειτουργίας του ανθρώπινου οργανισμού η οποία, αν δεν γίνει στοχευμένα και στηριγμένη σε αμιγώς επιστημονικές αρχές, αντί να βελτιώσει την υγεία ή την απόδοση, θα προκαλέσει σημαντικά προβλήματα υγείας. Τι σας κάνει να πιστεύετε ότι μπορείτε να εμπιστευτείτε σ’ έναν απόφοιτο σεμιναρίων λίγων εβδομάδων να σας γυμνάσει ενώ η καρδιακή σας συχνότητα έχει ξεπεράσει τους 150 παλμούς/λεπτό, η αναπνευστική σας συχνότητα βρίσκεται πάνω από 100 αναπνοές/λεπτό, η σπονδυλική σας στήλη παίρνει εξαιρετικά επικίνδυνες στάσεις, τα οστά σας και μύες σας κινούνται με απίστευτη ένταση και συχνότητα, το συκώτι σας υπερλειτουργεί, η αρτηριακή σας πίεσή είναι στο κόκκινο; Δεν έχετε ακούσει πόσοι πεθαίνουν κατά τη διάρκεια της άσκησης; Αθλητές και μη. Θεωρείται ότι είναι κάτι τόσο απλό για να το αφήσετε σε κάποιον που δεν γνωρίζει πως το σώμα αντιδρά σε τέτοιες συνθήκες και το μοναδικό του προσόν είναι ότι υπήρξε κάπου, κάπως, κάποτε αθλητής ή απλά γυμναζόταν για χρόνια και είπε ευκαιριακά να παρακολουθήσει λίγα μαθήματα για να βγάζει ένα επιπλέον μεροκάματο; Νομίζετε ότι πρόκειται για ανειδίκευτη εργασία;
2. Ο «Εκπαιδευτής» και ο «Προπονητής» σύμφωνα με την πρόταση νόμου θα γυμνάζει, μεταξύ άλλων, παιδιά αρκεί να έχει παρακολουθήσει σεμινάριο δήθεν πιστοποιημένου ιδιωτικού φορέα. Τόσο πολύ νοιάζεστε για τα παιδιά; Κάποιος που δεν γνωρίζει πώς λειτουργεί το παιδικό σώμα, ειδικά κατά τη διάρκεια άσκησης και ακόμη περισσότερο πώς πρέπει να διαχειριστεί την προσωπικότητα ενός παιδιού, του δίνετε το ελεύθερο να διαπλάσει σωματικά και πνευματικά έναν άνθρωπο στα πρώτα στάδια της ζωής του; Γνωρίζετε ότι οι πτυχιούχοι γυμναστές παίρνουν μαθήματα παιδαγωγικής επάρκειας για να μπορούν να ανταποκριθούν σε αυτό το ρόλο;
3. Με ποιο δικαίωμα κ. Βασιλειάδη, εξισώνεται το πτυχίο του Ελληνικού Δημόσιου Πανεπιστημίου με αυτό του Λυκείου, Γυμνασίου και Δημοτικού; Τα προγράμματα των ΤΕΦΑΑ είναι πιστοποιημένα και διδάσκονται από Καθηγητές που εκλέγονται μέσα από φοβερά αξιοκρατικές διαδικασίες. Έχετε μπει στον κόπο να δείτε το επιστημονικό έργο των Καθηγητών των ΤΕΦΑΑ; Πως μπορούν αυτά τα σεμινάρια της ΓΓΑ, των ομοσπονδιών και των ιδιωτικών ΙΕΚ (σε μαθήματα Σαββατοκύριακου) να επιμορφώσουν, όπως χαρακτηριστικά λέει το προσχέδιο, γυμναστές για να υποκαταστήσουν επιστήμονες οι οποίοι διδάχτηκαν το συγκεκριμένο αντικείμενο σε 4χρόνια, με μεγαλύτερο εύρος μαθημάτων, με επιστημονικά οπτικοακουστικά, εργαστήρια, εξειδικευμένες ειδικότητες και θεσμοθετημένη Πρακτική, στα δημόσια πανεπιστήμια; Ποιος έχει πιστοποιήσει το εκπαιδευτικό υλικό, τους διδάσκοντες, τους χώρους, τη διαδικασία πρακτικής, τη διαδικασία αξιολόγησης των «σπουδαστών» της ΓΓΑ, των Ομοσπονδιών και των ιδιωτικών οι ΙΕΚ; Οι ιδιοκτήτες-επενδυτές; Ζητήσατε από τα ΤΕΦΑΑ να τα πιστοποιήσουν ή απλά αρκεστήκατε στο λόγο των ιδιοκτητών και των υπαλλήλων της ΓΓΑ; Σήμερα είναι το ΤΕΦΑΑ αυτό που ισοπεδώνετε, αύριο ποιο τμήμα του Ελληνικού Πανεπιστημίου θα είναι; Προσπαθείτε να χρησιμοποιήσετε το συγκεκριμένο νομοσχέδιο ως κερκόπορτα εισόδου της χαμηλού επιπέδου εκπαίδευσης των ιδιωτικών ΙΕΚ; Το Υπουργείο Παιδείας συμφωνεί; Μία αριστερή Κυβέρνηση νομοθετεί για τα ιδιωτικά ΙΕΚ;
4. Ποιος έδωσε το δικαίωμα στη ΓΓΑ να υποκαθιστά το Δημόσιο Πανεπιστήμιο ως εκπαιδευτικός οργανισμός; Ποιος πιστοποίησε την ΓΓΑ; Μία απλή διοικητική υπηρεσία; Τόσο σημαντικά είναι τα παράβολα των εξετάσεων στα περίφημα σεμινάριά της ΓΓΑ για να σας κάνουν να καταφέρετε ένα τόσο δυνατό κτύπημα στο Ελληνικό Πανεπιστήμιο; Συμφωνεί το Υπουργείο Παιδείας; Πιστεύαμε ότι το κομμάτι της εκπαίδευσης και πιστοποίησης ανήκει στο Υπουργείο Παιδείας το οποίο μόλις πρόσφατα νομοθέτησε τα προγράμματα Δια Βίου Μάθησης των πανεπιστημίων και όχι στο Υπουργείο Πολιτισμού και Αθλητισμού.
5. Ποιος έδωσε το δικαίωμα στη ΓΓΑ, να ενεργεί ως πάροχος επαγγελματικής κάρτας εργασίας. Συμβαίνει το ίδιο σε άλλα επαγγέλματα; Είναι επαγγελματικό επιμελητήριο; Ενημερώστε μας για να ενημερώσουμε κι εμείς τις 70.000 και πλέον πτυχιούχους των ΤΕΦΑΑ και τις οικογένειες τους. 70.000 πτυχιούχοι επαγγελματίες σε μια ζαριά κ. Υπουργέ;
6. Οι Ομοσπονδίες, είναι φορέας εκπαίδευσης και πιστοποίησης κ. Υπουργέ; Εκχωρείτε αρμοδιότητες του κράτους ή επιστημονικών επαγγελματικών συλλόγων (επαγγελματικά δικαιώματα) σε αθλητικές ομοσπονδίες, η αποστολή των οποίων είναι απλώς η Διοργάνωση Αγώνων και όχι η εκπαίδευση; Γνωρίζετε την ετυμηγορία του Συνηγόρου του Πολίτη κ. Υπουργέ; Τι λέει για όλα αυτά ο Υπουργός Παιδείας;
7. Κύριε Υπουργέ όχι μόνο δεν προσπαθείτε να βάλετε ένα πλαίσιο καλής λειτουργίας των ιδιωτικών χώρων άσκησης και ιδιαίτερα των γυμναστηρίων με γνώμονα την ασφάλεια των ασκούμενων αλλά θέλετε να νομοθετήσετε την ελεύθερη διακίνηση συμπληρωμάτων αμφιβόλου προέλευσης (μη εγκεκριμένων από τον ΕΟΦ) σε αυτά; Τι λέει ο Υπουργός Υγείας σχετικά; Συμφωνεί. Οι πτυχιούχοι γυμναστές θέλουμε να δηλώσουμε ότι είμαστε στο πλευρών των Φαρμακοποιών και Διαιτολόγων και ζητάμε την απόσυρση και αυτής της διάταξης. Δεν θέλουμε να πιστέψουμε ότι κλείνετε το μάτι στην διακίνηση «περίεργων» σκευασμάτων στα γυμναστήρια;
8. Κύριε Υπουργέ, εκτός της άσκησης, που είναι δεδομένο ότι την θεωρείτε κάτι απλό, το οποίο να μπορεί να κατευθύνει ακόμη και ο απόφοιτος Δημοτικού, θεωρείται και ότι και η φυσιοθεραπεία είναι κάτι εξίσου απλό για να το κάνουν οι «απόφοιτοι» των ιδιωτικών ΙΕΚ; Τόσο πολύ αγάπη με αυτά; Κύριε Βασιλειάδη, υπάρχουν τμήματα του Δημόσιου Πανεπιστημίου που βγάζουν πτυχιούχους-επιστήμονες φυσιοθεραπευτές οι οποίοι διαθέτουν τη γνώση μέσα από ατέλειωτες ώρες εργαστηρίων, διαλέξεων εξειδικευμένων μαθημάτων, πρακτικής και πολλών άλλων ακόμη. Σε δύο χρόνια μπορούν να παράξουν το ίδιο αποτέλεσμα τα απιστοποίητα ιδιωτικά ΙΕΚ; Ακούσατε μήπως για την προσπάθεια του κ. Υπουργού Παιδείας να εντάξει στα ΑΕΙ τα τμήματα των ΤΕΙ όπως αυτά της φυσιοθεραπείας; Δηλώνουμε ότι είμαστε στο πλευρό των πτυχιούχων φυσιοθεραπευτών και ζητάμε την απόσυρση και αυτής της διάταξης.
Θα έλεγε κανείς, ότι τελικά θεωρείτε ότι η άσκηση, η διατροφή και η φυσιοθεραπεία είναι για εσάς πολύ απλές διαδικασίες που θα μπορούσε να κάνει οποιοσδήποτε οπουδήποτε. Μήπως έχετε κάνει κάπου λάθος; Κύριε Υπουργέ, μ’ ένα νομοσχέδιο:
• καταργείτε την δημόσια Πανεπιστημιακή μόρφωση κι εκπαίδευση, εξισώνοντας 4 χρόνια σπουδών με λίγες εβδομάδες παρακολούθησης αμφιβόλου ποιότητας σεμιναρίων από μη πιστοποιημένους ιδιώτες και μία διοικητική υπηρεσία που καμία σχέση δεν έχει με εκπαίδευση, πιστοποίηση και επαγγελματική αξιολόγηση.
• Λέτε σε 70.000 γυμναστές ότι σπούδασαν κάτι το οποίο εσείς θεωρείτε αστεία διαδικασία.
• Αναθέτετε την εκγύμναση παιδιών και ηλικιωμένων σε άτομα που μπορεί να μην έχουν τελειώσει και το γυμνάσιο ακόμη;
• Κάνετε τα γυμναστήρια φυσιοθεραπευτήρια;
• Επιτρέπετε την ελεύθερη διακίνηση ουσιών στα γυμναστήρια.
Με το σχέδιο νόμου «Επιτροπή επαγγελματικού αθλητισμού – προπονητές και εκπαιδευτές – ιδιωτικά γυμναστήρια και ιδιωτικές σχολές εκμάθησης αθλημάτων και άλλες διατάξεις» η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ δίνει τη χαριστική βολή στο δικαίωμά των αποφοίτων των ΤΕΦΑΑ να εργαστούν σαν γυμναστές-προπονητές. Είναι τόσο ξετσίπωτοι που θέλουν να περάσουν το σχέδιο νόμου με τη μορφή του επείγοντος για να προλάβουν τις αντιδράσεις μας! Συγκεκριμένα το σχέδιο νόμου:
1. θέτει σε κίνδυνο την υγεία του Έλληνα πολίτη εισάγοντας το επάγγελμα του «Εκπαιδευτή», αναθέτοντας δηλαδή την εκγύμναση των Ελλήνων Πολιτών σε άτομα που έχουν σεμιναριακού τύπου κατάρτιση μέσω ταχύρρυθμων μαθημάτων λίγων ημερών έως λίγων εβδομάδων, ενώ το επίπεδο μόρφωσής μπορεί να είναι Λυκείου, Γυμνασίου ή ακόμη και Δημοτικού. Κύριε Βασιλειάδη, γνωρίζετε ότι η άσκηση είναι μια προγραμματισμένη αλλά εξαιρετικά έντονη διατάραξη της φυσιολογικής λειτουργίας του ανθρώπινου οργανισμού η οποία, αν δεν γίνει στοχευμένα και στηριγμένη σε αμιγώς επιστημονικές αρχές, αντί να βελτιώσει την υγεία ή την απόδοση, θα προκαλέσει σημαντικά προβλήματα υγείας. Τι σας κάνει να πιστεύετε ότι μπορείτε να εμπιστευτείτε σ’ έναν απόφοιτο σεμιναρίων λίγων εβδομάδων να σας γυμνάσει ενώ η καρδιακή σας συχνότητα έχει ξεπεράσει τους 150 παλμούς/λεπτό, η αναπνευστική σας συχνότητα βρίσκεται πάνω από 100 αναπνοές/λεπτό, η σπονδυλική σας στήλη παίρνει εξαιρετικά επικίνδυνες στάσεις, τα οστά σας και μύες σας κινούνται με απίστευτη ένταση και συχνότητα, το συκώτι σας υπερλειτουργεί, η αρτηριακή σας πίεσή είναι στο κόκκινο; Δεν έχετε ακούσει πόσοι πεθαίνουν κατά τη διάρκεια της άσκησης; Αθλητές και μη. Θεωρείται ότι είναι κάτι τόσο απλό για να το αφήσετε σε κάποιον που δεν γνωρίζει πως το σώμα αντιδρά σε τέτοιες συνθήκες και το μοναδικό του προσόν είναι ότι υπήρξε κάπου, κάπως, κάποτε αθλητής ή απλά γυμναζόταν για χρόνια και είπε ευκαιριακά να παρακολουθήσει λίγα μαθήματα για να βγάζει ένα επιπλέον μεροκάματο; Νομίζετε ότι πρόκειται για ανειδίκευτη εργασία;
2. Ο «Εκπαιδευτής» και ο «Προπονητής» σύμφωνα με την πρόταση νόμου θα γυμνάζει, μεταξύ άλλων, παιδιά αρκεί να έχει παρακολουθήσει σεμινάριο δήθεν πιστοποιημένου ιδιωτικού φορέα. Τόσο πολύ νοιάζεστε για τα παιδιά; Κάποιος που δεν γνωρίζει πώς λειτουργεί το παιδικό σώμα, ειδικά κατά τη διάρκεια άσκησης και ακόμη περισσότερο πώς πρέπει να διαχειριστεί την προσωπικότητα ενός παιδιού, του δίνετε το ελεύθερο να διαπλάσει σωματικά και πνευματικά έναν άνθρωπο στα πρώτα στάδια της ζωής του; Γνωρίζετε ότι οι πτυχιούχοι γυμναστές παίρνουν μαθήματα παιδαγωγικής επάρκειας για να μπορούν να ανταποκριθούν σε αυτό το ρόλο;
3. Με ποιο δικαίωμα κ. Βασιλειάδη, εξισώνεται το πτυχίο του Ελληνικού Δημόσιου Πανεπιστημίου με αυτό του Λυκείου, Γυμνασίου και Δημοτικού; Τα προγράμματα των ΤΕΦΑΑ είναι πιστοποιημένα και διδάσκονται από Καθηγητές που εκλέγονται μέσα από φοβερά αξιοκρατικές διαδικασίες. Έχετε μπει στον κόπο να δείτε το επιστημονικό έργο των Καθηγητών των ΤΕΦΑΑ; Πως μπορούν αυτά τα σεμινάρια της ΓΓΑ, των ομοσπονδιών και των ιδιωτικών ΙΕΚ (σε μαθήματα Σαββατοκύριακου) να επιμορφώσουν, όπως χαρακτηριστικά λέει το προσχέδιο, γυμναστές για να υποκαταστήσουν επιστήμονες οι οποίοι διδάχτηκαν το συγκεκριμένο αντικείμενο σε 4χρόνια, με μεγαλύτερο εύρος μαθημάτων, με επιστημονικά οπτικοακουστικά, εργαστήρια, εξειδικευμένες ειδικότητες και θεσμοθετημένη Πρακτική, στα δημόσια πανεπιστήμια; Ποιος έχει πιστοποιήσει το εκπαιδευτικό υλικό, τους διδάσκοντες, τους χώρους, τη διαδικασία πρακτικής, τη διαδικασία αξιολόγησης των «σπουδαστών» της ΓΓΑ, των Ομοσπονδιών και των ιδιωτικών οι ΙΕΚ; Οι ιδιοκτήτες-επενδυτές; Ζητήσατε από τα ΤΕΦΑΑ να τα πιστοποιήσουν ή απλά αρκεστήκατε στο λόγο των ιδιοκτητών και των υπαλλήλων της ΓΓΑ; Σήμερα είναι το ΤΕΦΑΑ αυτό που ισοπεδώνετε, αύριο ποιο τμήμα του Ελληνικού Πανεπιστημίου θα είναι; Προσπαθείτε να χρησιμοποιήσετε το συγκεκριμένο νομοσχέδιο ως κερκόπορτα εισόδου της χαμηλού επιπέδου εκπαίδευσης των ιδιωτικών ΙΕΚ; Το Υπουργείο Παιδείας συμφωνεί; Μία αριστερή Κυβέρνηση νομοθετεί για τα ιδιωτικά ΙΕΚ;
4. Ποιος έδωσε το δικαίωμα στη ΓΓΑ να υποκαθιστά το Δημόσιο Πανεπιστήμιο ως εκπαιδευτικός οργανισμός; Ποιος πιστοποίησε την ΓΓΑ; Μία απλή διοικητική υπηρεσία; Τόσο σημαντικά είναι τα παράβολα των εξετάσεων στα περίφημα σεμινάριά της ΓΓΑ για να σας κάνουν να καταφέρετε ένα τόσο δυνατό κτύπημα στο Ελληνικό Πανεπιστήμιο; Συμφωνεί το Υπουργείο Παιδείας; Πιστεύαμε ότι το κομμάτι της εκπαίδευσης και πιστοποίησης ανήκει στο Υπουργείο Παιδείας το οποίο μόλις πρόσφατα νομοθέτησε τα προγράμματα Δια Βίου Μάθησης των πανεπιστημίων και όχι στο Υπουργείο Πολιτισμού και Αθλητισμού.
5. Ποιος έδωσε το δικαίωμα στη ΓΓΑ, να ενεργεί ως πάροχος επαγγελματικής κάρτας εργασίας. Συμβαίνει το ίδιο σε άλλα επαγγέλματα; Είναι επαγγελματικό επιμελητήριο; Ενημερώστε μας για να ενημερώσουμε κι εμείς τις 70.000 και πλέον πτυχιούχους των ΤΕΦΑΑ και τις οικογένειες τους. 70.000 πτυχιούχοι επαγγελματίες σε μια ζαριά κ. Υπουργέ;
6. Οι Ομοσπονδίες, είναι φορέας εκπαίδευσης και πιστοποίησης κ. Υπουργέ; Εκχωρείτε αρμοδιότητες του κράτους ή επιστημονικών επαγγελματικών συλλόγων (επαγγελματικά δικαιώματα) σε αθλητικές ομοσπονδίες, η αποστολή των οποίων είναι απλώς η Διοργάνωση Αγώνων και όχι η εκπαίδευση; Γνωρίζετε την ετυμηγορία του Συνηγόρου του Πολίτη κ. Υπουργέ; Τι λέει για όλα αυτά ο Υπουργός Παιδείας;
7. Κύριε Υπουργέ όχι μόνο δεν προσπαθείτε να βάλετε ένα πλαίσιο καλής λειτουργίας των ιδιωτικών χώρων άσκησης και ιδιαίτερα των γυμναστηρίων με γνώμονα την ασφάλεια των ασκούμενων αλλά θέλετε να νομοθετήσετε την ελεύθερη διακίνηση συμπληρωμάτων αμφιβόλου προέλευσης (μη εγκεκριμένων από τον ΕΟΦ) σε αυτά; Τι λέει ο Υπουργός Υγείας σχετικά; Συμφωνεί. Οι πτυχιούχοι γυμναστές θέλουμε να δηλώσουμε ότι είμαστε στο πλευρών των Φαρμακοποιών και Διαιτολόγων και ζητάμε την απόσυρση και αυτής της διάταξης. Δεν θέλουμε να πιστέψουμε ότι κλείνετε το μάτι στην διακίνηση «περίεργων» σκευασμάτων στα γυμναστήρια;
8. Κύριε Υπουργέ, εκτός της άσκησης, που είναι δεδομένο ότι την θεωρείτε κάτι απλό, το οποίο να μπορεί να κατευθύνει ακόμη και ο απόφοιτος Δημοτικού, θεωρείται και ότι και η φυσιοθεραπεία είναι κάτι εξίσου απλό για να το κάνουν οι «απόφοιτοι» των ιδιωτικών ΙΕΚ; Τόσο πολύ αγάπη με αυτά; Κύριε Βασιλειάδη, υπάρχουν τμήματα του Δημόσιου Πανεπιστημίου που βγάζουν πτυχιούχους-επιστήμονες φυσιοθεραπευτές οι οποίοι διαθέτουν τη γνώση μέσα από ατέλειωτες ώρες εργαστηρίων, διαλέξεων εξειδικευμένων μαθημάτων, πρακτικής και πολλών άλλων ακόμη. Σε δύο χρόνια μπορούν να παράξουν το ίδιο αποτέλεσμα τα απιστοποίητα ιδιωτικά ΙΕΚ; Ακούσατε μήπως για την προσπάθεια του κ. Υπουργού Παιδείας να εντάξει στα ΑΕΙ τα τμήματα των ΤΕΙ όπως αυτά της φυσιοθεραπείας; Δηλώνουμε ότι είμαστε στο πλευρό των πτυχιούχων φυσιοθεραπευτών και ζητάμε την απόσυρση και αυτής της διάταξης.
Θα έλεγε κανείς, ότι τελικά θεωρείτε ότι η άσκηση, η διατροφή και η φυσιοθεραπεία είναι για εσάς πολύ απλές διαδικασίες που θα μπορούσε να κάνει οποιοσδήποτε οπουδήποτε. Μήπως έχετε κάνει κάπου λάθος; Κύριε Υπουργέ, μ’ ένα νομοσχέδιο:
• καταργείτε την δημόσια Πανεπιστημιακή μόρφωση κι εκπαίδευση, εξισώνοντας 4 χρόνια σπουδών με λίγες εβδομάδες παρακολούθησης αμφιβόλου ποιότητας σεμιναρίων από μη πιστοποιημένους ιδιώτες και μία διοικητική υπηρεσία που καμία σχέση δεν έχει με εκπαίδευση, πιστοποίηση και επαγγελματική αξιολόγηση.
• Λέτε σε 70.000 γυμναστές ότι σπούδασαν κάτι το οποίο εσείς θεωρείτε αστεία διαδικασία.
• Αναθέτετε την εκγύμναση παιδιών και ηλικιωμένων σε άτομα που μπορεί να μην έχουν τελειώσει και το γυμνάσιο ακόμη;
• Κάνετε τα γυμναστήρια φυσιοθεραπευτήρια;
• Επιτρέπετε την ελεύθερη διακίνηση ουσιών στα γυμναστήρια.