Το 2ο ΕΠΑΛ Κατερίνης στο πλαίσιο του εγκεκριμένου ευρωπαϊκού προγράμματος ERASMUS+ ΚΑ2 με τίτλο «Effective e-Learning System Based on Digital Competences»...
συμμετείχε στην συνάντηση των συντονιστών του προγράμματος με στόχο την ενδιάμεση αξιολόγηση του προγράμματος στο Slavonski Brod της Κροατίας.
Στη συνάντηση, η οποία διήρκησε από τις 15/10 έως και 19/10/2019, συμμετείχε ο συντονιστής του προγράμματος κ. Σιδηρόπουλος Δημήτριος από τον Τομέα Πληροφορικής του 2ου ΕΠΑΛ Κατερίνης. Η υποδοχή όλων των συντονιστών του προγράμματος έγινε από το επαγγελματικό σχολείο «Vocational Secondary School Industrial Craft School’’, που έχει έδρα το Slavonski Brod της Κροατίας.
Οι στόχοι της συνάντησης - επίσκεψης περιγράφονται συνοπτικά ως εξής:
- Παρουσίαση των αποτελεσμάτων του 1ου έτους του προγράμματος
- Παρουσίαση των σχολικών δικτυακών τόπων κάθε χώρας, όπου παρουσιάζεται η πορεία και τα πεπραγμένα του προγράμματος (στο 2ο ΕΠΑΛ: http://2epal-kater.pie.sch.gr/2epal/index.php/el/drastiriotites/europaika-programmata/erasmus-2018-2020/ees-erasmus). Διαδικυακή παρουσία του προγράμματος στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
- Σχεδιασμός των επόμενων δράσεων. Προετοιμασία για την συνάντηση στην Ελλάδα τον Δεκέμβρη του 2019. Προετοιμασία του σχετικού προγράμματος δράσεων τόσο για τους μαθητές όσο και τους καθηγητές.
- Συζήτηση για την συνολική διαχείριση του προγράμματος, προώθηση του προγράμματος, διάχυση αποτελεσμάτων, αρμοδιότητες κάθε χώρας.
Κατά την διάρκεια της παραμονής τους στην Κροατία οι συντονιστές του προγράμματος συμμετείχαν σε μια σειρά εκπαιδευτικών και πολιτιστικών δράσεων. Πιο συγκεκριμένα:
- Ξεναγήθηκαν στους χώρους της σχολικής μονάδας φιλοξενίας και συζήτησαν με καθηγητές και μαθητές.
- Παρακολούθησαν διάλεξη για το σχεδιαστικό πρόγραμμα Solid Works, το οποίο χρησιμοποιείται για την εκτύπωση 3D. Είχαν την ευκαιρία να δημιουργήσουν και το δικό τους σχέδιο (https://www.solidworks.com/).
- Παρακολούθησαν εργαστηριακό μάθημα προγραμματισμού της συσκευής Microbit και έφτιαξαν το δικό τους πρόγραμμα (https://microbit.org/)
- Παρακολούθησαν διάλεξη για τον τρόπο λειτουργίας του εκπαιδευτικού συστήματος στην Κροατία, καθώς και τον τρόπο εξέλιξης και αξιολόγησης των εκπαιδευτικών
- Πραγματοποίησαν επίσκεψη στο Φραγκισκανικό μοναστήρι (http://franjevacki-samostan.hr/) της πόλης, όπου ξεναγήθηκαν και γνώρισαν την ιστορία του.
- Πραγματοποίησαν επίσκεψη στο Εκκλησιαστικό Γυμνάσιο της πόλης, το οποίο βρίσκεται μέσα σε ένα φρούριο του 18ου αιώνα. Εκεί τους υποδέχθηκε ο διευθυντής της μονάδας, ξεναγήθηκαν στους χώρους του σχολείου και είχαν την ευκαιρία να μιλήσουν με συναδέλφους καθηγητές.
- Πραγματοποίησαν πολιτιστική επίσκεψη στην πόλη Dakovo, στον καθεδρικό ναό του Αγίου Πέτρου και σε φάρμα εκτροφής αλόγων Lipizzan, για την οποία είναι γνωστή η πόλη.
- Πραγματοποίησαν επισκέψεις στην πόλη του Slavonski Brod, στο ποτάμι Sava, το οποία ουσιαστικά αποτελεί το σύνορο μεταξύ Κροατίας και Βοσνίας και γνώρισαν την ιστορίας της πόλης.
συμμετείχε στην συνάντηση των συντονιστών του προγράμματος με στόχο την ενδιάμεση αξιολόγηση του προγράμματος στο Slavonski Brod της Κροατίας.
Στη συνάντηση, η οποία διήρκησε από τις 15/10 έως και 19/10/2019, συμμετείχε ο συντονιστής του προγράμματος κ. Σιδηρόπουλος Δημήτριος από τον Τομέα Πληροφορικής του 2ου ΕΠΑΛ Κατερίνης. Η υποδοχή όλων των συντονιστών του προγράμματος έγινε από το επαγγελματικό σχολείο «Vocational Secondary School Industrial Craft School’’, που έχει έδρα το Slavonski Brod της Κροατίας.
Οι στόχοι της συνάντησης - επίσκεψης περιγράφονται συνοπτικά ως εξής:
- Παρουσίαση των αποτελεσμάτων του 1ου έτους του προγράμματος
- Παρουσίαση των σχολικών δικτυακών τόπων κάθε χώρας, όπου παρουσιάζεται η πορεία και τα πεπραγμένα του προγράμματος (στο 2ο ΕΠΑΛ: http://2epal-kater.pie.sch.gr/2epal/index.php/el/drastiriotites/europaika-programmata/erasmus-2018-2020/ees-erasmus). Διαδικυακή παρουσία του προγράμματος στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
- Σχεδιασμός των επόμενων δράσεων. Προετοιμασία για την συνάντηση στην Ελλάδα τον Δεκέμβρη του 2019. Προετοιμασία του σχετικού προγράμματος δράσεων τόσο για τους μαθητές όσο και τους καθηγητές.
- Συζήτηση για την συνολική διαχείριση του προγράμματος, προώθηση του προγράμματος, διάχυση αποτελεσμάτων, αρμοδιότητες κάθε χώρας.
Κατά την διάρκεια της παραμονής τους στην Κροατία οι συντονιστές του προγράμματος συμμετείχαν σε μια σειρά εκπαιδευτικών και πολιτιστικών δράσεων. Πιο συγκεκριμένα:
- Ξεναγήθηκαν στους χώρους της σχολικής μονάδας φιλοξενίας και συζήτησαν με καθηγητές και μαθητές.
- Παρακολούθησαν διάλεξη για το σχεδιαστικό πρόγραμμα Solid Works, το οποίο χρησιμοποιείται για την εκτύπωση 3D. Είχαν την ευκαιρία να δημιουργήσουν και το δικό τους σχέδιο (https://www.solidworks.com/).
- Παρακολούθησαν εργαστηριακό μάθημα προγραμματισμού της συσκευής Microbit και έφτιαξαν το δικό τους πρόγραμμα (https://microbit.org/)
- Παρακολούθησαν διάλεξη για τον τρόπο λειτουργίας του εκπαιδευτικού συστήματος στην Κροατία, καθώς και τον τρόπο εξέλιξης και αξιολόγησης των εκπαιδευτικών
- Πραγματοποίησαν επίσκεψη στο Φραγκισκανικό μοναστήρι (http://franjevacki-samostan.hr/) της πόλης, όπου ξεναγήθηκαν και γνώρισαν την ιστορία του.
- Πραγματοποίησαν επίσκεψη στο Εκκλησιαστικό Γυμνάσιο της πόλης, το οποίο βρίσκεται μέσα σε ένα φρούριο του 18ου αιώνα. Εκεί τους υποδέχθηκε ο διευθυντής της μονάδας, ξεναγήθηκαν στους χώρους του σχολείου και είχαν την ευκαιρία να μιλήσουν με συναδέλφους καθηγητές.
- Πραγματοποίησαν πολιτιστική επίσκεψη στην πόλη Dakovo, στον καθεδρικό ναό του Αγίου Πέτρου και σε φάρμα εκτροφής αλόγων Lipizzan, για την οποία είναι γνωστή η πόλη.
- Πραγματοποίησαν επισκέψεις στην πόλη του Slavonski Brod, στο ποτάμι Sava, το οποία ουσιαστικά αποτελεί το σύνορο μεταξύ Κροατίας και Βοσνίας και γνώρισαν την ιστορίας της πόλης.