Στο πλαίσιο της συνάντησης του Πρωθυπουργού, κ. Κυριάκου Μητσοτάκη με τους παραγωγικούς φορείς της Θεσσαλονίκης, που πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 22.10.2019 στο Υπουργείο Εσωτερικών...
(Μακεδονίας-Θράκης) στη Θεσσαλονίκη, ο Πρόεδρος του ΣΕΒΕ, Δρ. Γιώργος Κωνσταντόπουλος παρέθεσε στον Πρωθυπουργό την πρόταση του ΣΕΒΕ για το συλλογικό εμπορικό σήμα των μακεδονικών προϊόντων, με δύο εναλλακτικές γραφιστικές προτάσεις «Macedonia» και «Makedonia» αναφορικά με την ονομασία των προϊόντων, την οποία προτίθεται να καταθέσει με τον αντίστοιχο κανονισμό ισχύος στο Alicante της Ισπανίας. Όσον αφορά στο θέμα του branding των μακεδονικών προϊόντων, ο Πρόεδρος του ΣΕΒΕ, Δρ. Γιώργος Κωνσταντόπουλος επισημαίνει τα κάτωθι:
«α) Διαψεύδω κατηγορηματικά το δημοσίευμα του «Sputnik» ότι στη σύσκεψη της 22.10.19 λήφθηκε απόφαση για το branding των μακεδονικών προϊόντων, β) με το συγκεκριμένο ζήτημα θα ασχοληθεί ειδική επιτροπή του Υπουργείου Εξωτερικών, γ) ο Πρωθυπουργός, κ. Κυριάκος Μητσοτάκης, δεν έλαβε καμία απόφαση ως προς την ονομασία των μακεδονικών προϊόντων και απλά υπέδειξε το θέμα να διερευνηθεί πιο προσεκτικά. Τα «trolls» που αναζητούν ευκαιρία για παραπληροφόρηση να αναζητήσουν άλλη θεματολογία».
(Μακεδονίας-Θράκης) στη Θεσσαλονίκη, ο Πρόεδρος του ΣΕΒΕ, Δρ. Γιώργος Κωνσταντόπουλος παρέθεσε στον Πρωθυπουργό την πρόταση του ΣΕΒΕ για το συλλογικό εμπορικό σήμα των μακεδονικών προϊόντων, με δύο εναλλακτικές γραφιστικές προτάσεις «Macedonia» και «Makedonia» αναφορικά με την ονομασία των προϊόντων, την οποία προτίθεται να καταθέσει με τον αντίστοιχο κανονισμό ισχύος στο Alicante της Ισπανίας. Όσον αφορά στο θέμα του branding των μακεδονικών προϊόντων, ο Πρόεδρος του ΣΕΒΕ, Δρ. Γιώργος Κωνσταντόπουλος επισημαίνει τα κάτωθι:
«α) Διαψεύδω κατηγορηματικά το δημοσίευμα του «Sputnik» ότι στη σύσκεψη της 22.10.19 λήφθηκε απόφαση για το branding των μακεδονικών προϊόντων, β) με το συγκεκριμένο ζήτημα θα ασχοληθεί ειδική επιτροπή του Υπουργείου Εξωτερικών, γ) ο Πρωθυπουργός, κ. Κυριάκος Μητσοτάκης, δεν έλαβε καμία απόφαση ως προς την ονομασία των μακεδονικών προϊόντων και απλά υπέδειξε το θέμα να διερευνηθεί πιο προσεκτικά. Τα «trolls» που αναζητούν ευκαιρία για παραπληροφόρηση να αναζητήσουν άλλη θεματολογία».