Πέμπτη 18 Φεβρουαρίου 2016

Θόδωρος Δημητριάδης: Πρόσκληση για γνωριμία και συνεργασία

Γράφει ο Θόδωρος Δημητριάδης

Προς τον κ. Σαββίδη.
Δεν είμαι δημόσιο πρόσωπο, ούτε εκπροσωπώ κανέναν, ούτε με εξουσιοδότησε κανένας να αναρτήσω τις χτεσινές απόψεις μου, σχετικά με την Εθελοντική Ομάδα Δράσης ν.Πιερίας.
Νομίζω ότι και σεις προσωπικές απόψεις διατυπώσατε με την κριτική σας στις απόψεις μου.
Το φιλόξενο δημόσιο βήμα αυτού του blog νομίζω ότι δεν είναι το πιο κατάλληλο για προσωπικές αντιπαραθέσεις.


Γενικά, δεν μ’ αρέσουν οι αντιπαραθέσεις και οι αντιδικίες.

Γι’ αυτό, αντί να απαντήσω ή να κάνω κριτική στην κριτική σας, προτείνω να πιούμε ένα καφέ, να γνωριστούμε και, με καλή προαίρεση, να δούμε εάν και πώς μπορούμε να κάνουμε κάτι χρήσιμο και θετικό.

Το τηλέφωνο μου:  6938017517


Το mail μου:  dimitriadis.theod@gmail.com