Τετάρτη 16 Νοεμβρίου 2016

Ο συμπολίτης μας Ανδρέας Βέτσος εκλέχθηκε στο εθνικό συμβούλιο των ΑΝΕΛ

Ο συμπολίτης μας Ανδρέας Βέτσος εκλέχθηκε στο εθνικό συμβούλιο των ΑΝΕΛ
Σας ενημερώνω ότι μετά από την υποψηφιότητα μου ως υποψήφιος στο Εθνικό συμβούλιο του κόμματος των Ανεξαρτήτων Ελλήνων. Εκλέχθηκα στο Ανώτατο όργανο του κόμματος με την ψήφο σας και την εμπιστοσύνη στο πρόσωπο μου. Ο αγώνας μου και οι παρεμβάσεις μου στην κοινωνία, σας οδήγησαν στην ουσιαστική και καθαρή σκέψη σας για να με επιλέξετε ανάμεσα από σπουδαίους πολιτευτές και Συνέδρους.

Στην δημοκρατία και στην ελευθερία σκέψεων και σημαντικών αποφάσεων, δεν υπάρχουν γραμμές. Αναλαμβάνω ένα δυσκολότερο ρόλο γιατί εσείς μου το ζητήσατε και με στηρίξατε με την καθαρή ψήφο σας. Σας ευχαριστώ και υποκλίνομαι μπροστά σας. Είμαι ευτυχής που σας γνώρισα από κοντά, είμαι εδώ και αναμένω της ανησυχίες σας ώστε οι Ανεξάρτητοι Έλληνες να δώσουν ουσιαστικές λύσεις για την Ελλάδα στη θέση που της ανήκει και όχι στον διασυρμό και των εγκλημάτων της οικονομικής πολιτικής των προηγούμενων συγκυβερνήσεων. Ο Αγώνας της ελευθερίας και της δημοκρατίας είναι ανοιχτός. Οι Ανεξάρτητοι Έλληνες είναι παντού για το αναγκαίο καλό. Σας Ευχαριστώ πολύ.

Ο πολιτευτής και μέλος του εθνικού συμβουλίου

ΒΕΤΣΟΣ ΑΝΤΡΕΑΣ
ΤΗΛ. 6977255613