Με έμφαση στις περιπτώσεις αντικοινωνικής στάθμευσης, που επιβαρύνουν και παρενοχλούν την κίνηση & μετακίνηση των πεζών, των ατόμων με αναπηρία...
(κινητικά προβλήματα κ.ο.κ.), των ευάλωτων ομάδων της κοινωνίας (ηλικιωμένοι, παιδιά, γονείς με παιδικά καρότσια), καθώς και μπροστά στις στάσεις λεωφορείων, σε πεζοδρόμια, πλατείες και ράμπες ΑμεΑ στο κέντρο, αλλά και στην περιφέρεια της πόλης, η Δημοτική Αστυνομία επιδιώκει διαχρονικά, την συνεργασία με τους πολίτες, για τον περιορισμό της παράνομης στάθμευσης.
Όπως επισημαίνει ο αρμόδιος αντιδήμαρχος Νίκος Παπαζιώγας: «Για να βελτιώσουμε την ποιότητα ζωής και την καθημερινότητα στην Κατερίνη οφείλουμε να σεβαστούμε τους πεζούς. Δώσαμε βάρος αρχικά στην αποτροπή. Θελήσαμε να δοθεί η αίσθηση στους πολίτες ότι υφίσταται έλεγχος. Στις περιπτώσεις, όμως, κατά τις οποίες οι πολίτες συνεχίζουν την κακή νοοτροπία της αντικοινωνικής στάθμευσης, αδιαφορούν και δεν σέβονται τους πεζούς, σύμφωνα με τον Κ.Ο.Κ. βεβαιώνονται παραβάσεις, ενώ επιβάλλονται τα προβλεπόμενα διοικητικά μέτρα».
Όπως τονίζει από την πλευρά του, ο εντεταλμένος σύμβουλος της Δημοτικής Αστυνομίας, Αναστάσιος Παπαζήσης: «Με στόχο τη διαφύλαξη της προστασίας του δημοσίου χώρου και με επίκεντρο την συνεργασία των πολιτών, προκειμένου να αποκτήσει η Κατερίνη ένα πιο ανθρώπινο, λειτουργικό και φιλικό πρόσωπο, η Δημοτική Αστυνομία επιδιώκει να περιορίσει κατά το μέτρο που της αναλογεί, τις παράνομες σταθμεύσεις, που υποβαθμίζουν την ποιότητα ζωής οδηγών και πεζών, προκαλούν κυκλοφοριακή σύγχυση και ορισμένες φορές γίνονται αιτία πρόκλησης τροχαίων ατυχημάτων».
Επιπλέον, όπως εξηγούν στελέχη της Δημοτικής Αστυνομίας: «Η πόλη της Κατερίνης προσφέρεται για τη μη ευρεία χρήση των οχημάτων, καθώς είναι επίπεδη και οι αποστάσεις από και προς το Κέντρο είναι ιδιαίτερα μικρές. Πλην όμως ορισμένοι πολίτες χρησιμοποιούν και για αυτές ακόμη τις μικρές αποστάσεις τα οχήματά τους, με αποτέλεσμα να προκύπτει μεγάλος αριθμός αυτοκινήτων στο κέντρο της πόλης».
Η Δημοτική Αστυνομία ζητά τη συνδρομή και τη βοήθεια των πολιτών με επισημάνσεις, παρατηρήσεις και καταγγελίες, μέσω της τηλεφωνικής γραμμής 23510 31000 κατά τις ώρες 07:00 π.μ. έως 22:00.
(κινητικά προβλήματα κ.ο.κ.), των ευάλωτων ομάδων της κοινωνίας (ηλικιωμένοι, παιδιά, γονείς με παιδικά καρότσια), καθώς και μπροστά στις στάσεις λεωφορείων, σε πεζοδρόμια, πλατείες και ράμπες ΑμεΑ στο κέντρο, αλλά και στην περιφέρεια της πόλης, η Δημοτική Αστυνομία επιδιώκει διαχρονικά, την συνεργασία με τους πολίτες, για τον περιορισμό της παράνομης στάθμευσης.
Όπως επισημαίνει ο αρμόδιος αντιδήμαρχος Νίκος Παπαζιώγας: «Για να βελτιώσουμε την ποιότητα ζωής και την καθημερινότητα στην Κατερίνη οφείλουμε να σεβαστούμε τους πεζούς. Δώσαμε βάρος αρχικά στην αποτροπή. Θελήσαμε να δοθεί η αίσθηση στους πολίτες ότι υφίσταται έλεγχος. Στις περιπτώσεις, όμως, κατά τις οποίες οι πολίτες συνεχίζουν την κακή νοοτροπία της αντικοινωνικής στάθμευσης, αδιαφορούν και δεν σέβονται τους πεζούς, σύμφωνα με τον Κ.Ο.Κ. βεβαιώνονται παραβάσεις, ενώ επιβάλλονται τα προβλεπόμενα διοικητικά μέτρα».
Όπως τονίζει από την πλευρά του, ο εντεταλμένος σύμβουλος της Δημοτικής Αστυνομίας, Αναστάσιος Παπαζήσης: «Με στόχο τη διαφύλαξη της προστασίας του δημοσίου χώρου και με επίκεντρο την συνεργασία των πολιτών, προκειμένου να αποκτήσει η Κατερίνη ένα πιο ανθρώπινο, λειτουργικό και φιλικό πρόσωπο, η Δημοτική Αστυνομία επιδιώκει να περιορίσει κατά το μέτρο που της αναλογεί, τις παράνομες σταθμεύσεις, που υποβαθμίζουν την ποιότητα ζωής οδηγών και πεζών, προκαλούν κυκλοφοριακή σύγχυση και ορισμένες φορές γίνονται αιτία πρόκλησης τροχαίων ατυχημάτων».
Επιπλέον, όπως εξηγούν στελέχη της Δημοτικής Αστυνομίας: «Η πόλη της Κατερίνης προσφέρεται για τη μη ευρεία χρήση των οχημάτων, καθώς είναι επίπεδη και οι αποστάσεις από και προς το Κέντρο είναι ιδιαίτερα μικρές. Πλην όμως ορισμένοι πολίτες χρησιμοποιούν και για αυτές ακόμη τις μικρές αποστάσεις τα οχήματά τους, με αποτέλεσμα να προκύπτει μεγάλος αριθμός αυτοκινήτων στο κέντρο της πόλης».
Η Δημοτική Αστυνομία ζητά τη συνδρομή και τη βοήθεια των πολιτών με επισημάνσεις, παρατηρήσεις και καταγγελίες, μέσω της τηλεφωνικής γραμμής 23510 31000 κατά τις ώρες 07:00 π.μ. έως 22:00.