Η Δ.Ε.Υ.Α. Κατερίνης ως επιχείρηση κοινωφελούς χαρακτήρα, που επί 33 χρόνια έχει την ευθύνη της παροχής πόσιμου νερού, υπηρεσιών αποχέτευσης και επεξεργασίας λυμάτων στα διοικητικά όρια του Δήμου Κατερίνης, επισημαίνει πως κανένα περιθώριο διαπραγμάτευσης δεν εξαντλείται όταν πρόκειται για τα δημόσια αγαθά των πολιτών και όταν υφίσταται ειλικρινής διάθεση διαπραγμάτευσης.
Η Δ.Ε.Η. επιμένει πως δεν υπάρχει πεδίο διαλόγου, ενώ εμείς συνεχίζουμε να πιστεύουμε πως υπάρχει μιας και το ποσό στο οποίο αναφέρεται η Δ.Ε.Η. αφορά υπέρογκες και ανεδαφικές χρεώσεις. Όταν αποδειχθεί τεχνοκρατικά και νομικά ποιο είναι τελικά το πραγματικό ποσό της οφειλής, είμαστε έτοιμοι να συνεχίσουμε με σοβαρότητα, η οποία τουλάχιστον εμάς μας διακρίνει, τον διακανονισμό του συγκεκριμένου ζητήματος.
Η πρωτοφανής, ανήκουστη και απρεπής ανακοίνωση με την οποία η Δημόσια Επιχείρηση Ηλεκτρισμού γίνεται κοινωνός των προβλημάτων που θα επιφέρει στην ομαλή υδροδότηση της πόλης η επικείμενη απόφασή της, ξεπερνά τα όρια της ασέβειας έναντι των πολιτών της Κατερίνης, οι οποίοι θα υποστούν άμεσα τις συνέπειες της απόφασης αυτής, ενώ την ίδια στιγμή η Δ.Ε.Υ.Α.Κ. καταβάλει περίπου 1.500.000 ευρώ ετησίως στη Δ.Ε.Η.
Πρόκειται για έναν ξεδιάντροπο τρόπο προσπάθειας δημιουργίας κλίματος δια μέσω των δελτίων τύπου με συγκεκριμένο ύφος. Και αυτό θα αποδειχθεί εκεί που πρέπει. Ας μας εξηγήσουν λοιπόν οι υπάλληλοι της ΔΕΗ σε οποιοδήποτε επίπεδο, σε ποιον άλλον “πελάτη” συμπεριφέρθηκαν με αυτόν τον βάναυσο και προκλητικό τρόπο.
Πέραν όλων των άλλων τα οποία θα αποδειχθούν, επιφυλασσόμαστε για την αποκατάσταση της προσβολής προσώπων καθώς και της φήμης της δημοτικής επιχείρησης.
Επίσης δεν μπορούν πλουσιοπάροχα αμειβόμενοι υπάλληλοι της ΔΕΗ να αναφέρονται με τέτοιο τρόπο σε τοπικές κοινωνίες. Δεν υποτιμά την αυτοδιοίκηση η προσέγγιση μας. Υποτιμά αυτούς που θεωρούν ότι προσφέρουν καλές υπηρεσίες στα αφεντικά τους, οι οποίοι πίσω από τα γυάλινα γραφεία τους δεν αντιλαμβάνονται τι γίνεται στην κοινωνία. Εν κατακλείδι πιστεύουμε πως όλοι αυτοί που είναι βασιλικότεροι του βασιλέως δεν προσφέρουν καλές υπηρεσίες ούτε στα αφεντικά τους.
Θέλουμε επίσης να θυμίσουμε στους συμπολίτες μας πως εμείς δεν "απολαμβάνουμε" την ίδια αντιμετώπιση με τους μεγαλοβιομηχάνους, μιας και πληρώνουμε πολύ περισσότερο, χωρίς να τους ζητήσουμε να μας κάνουν καμία χάρη.
Η Δ.Ε.Η. στο από 8.12.2016 έγγραφό της, καθιστά εαυτόν τιμητή των πολιτών υποδεικνύοντας στη Δ.Ε.Υ.Α.Κ. αμετροεπώς και χωρίς κανέναν ενδοιασμό την μετακύλιση των οφειλών απευθείας στους πολίτες, προτείνοντας την επιπλέον οικονομική επιβάρυνσή τους σε περίοδο κρίσης και δυσμενών οικονομικών συνθηκών.
Στο ίδιο έγγραφο μνημονεύεται από τους υπαλλήλους της πως η Δ.Ε.Η. ζημιώνεται σε τέτοιο βαθμό από τη Δ.Ε.Υ.Α.Κ. ώστε να μειώνεται η δυνατότητα άσκησης εκ μέρους της, της αναγκαίας κοινωνικής πολιτικής σε όφελος των πιο ευάλωτων συμπατριωτών μας, την ίδια στιγμή που δεν παρίσταται η Δ.Ε.Η. ως πολιτική αγωγή στην κακουργηματικού χαρακτήρα δίκη που ξεκίνησε προ ημερών, για το σκάνδαλο των επιχορηγήσεων που έλαβε η ΓΕΝΟΠ-ΔΕΗ, δίνοντας ουσιαστικά “άφεση αμαρτιών” για υποθέσεις δεκάδων εκατομμυρίων Ευρώ.
Η νομιμότητα που επικαλείται η Δ.Ε.Η. προκειμένου να προχωρήσει σε καταγγελία των συμβάσεων προμήθειας ηλεκτρικής ενέργειας στις παροχές που ηλεκτροδοτούν τις εγκαταστάσεις της Δ.Ε.Υ.Α.Κ. είναι αδιαμφισβήτητη. Αδιαμφισβήτητη θα είναι επίσης και η ευθύνη απέναντι στο νόμο και στους πολίτες της Κατερίνης, όσων προχωρήσουν στην εκτέλεση μιας απόφασης που θα προκαλέσει σοβαρούς κινδύνους στη δημόσια υγεία και θα επιφέρει σοβαρά προβλήματα στους πολίτες, όταν έχει προηγηθεί εγγράφως μια αλληλουχία ρεαλιστικών προτάσεων ρύθμισης αποπληρωμής των παλαιών οφειλών από την πλευρά της Δ.Ε.Υ.Α.Κ., οι οποίες έχουν απορριφθεί στο σύνολό τους χωρίς καμία αιτιολόγηση και διάθεση εξεύρεσης λύσης από την πλευρά της Δ.Ε.Η.
Η εύκολη λύση είναι να στερήσεις από τους πολίτες τα δημόσια αγαθά της ύδρευσης, της αποχέτευσης, των τηλεπικοινωνιών, της ενημέρωσης και της ηλεκτρικής ενέργειας, μη αναλογιζόμενος τις πραγματικές συνθήκες που επικρατούν στην κοινωνία και στην πραγματική οικονομία, παίρνοντας έτσι σαφείς αποστάσεις από κάθε έννοια λογικής και ευθύνης.
Όταν έχεις να κάνεις με ανθρώπους και όχι με αριθμούς, δεν είναι όλα πρόσθεση, διαίρεση και πολλαπλασιασμός.
Η λύση της ευθύνης, που εμάς μας βαραίνει, είναι να υπηρετούμε πρωτίστως τον πολίτη, ενόσω διοικούμε έναν οργανισμό με σύνεση και σαφή δείγματα εξορθολογισμού και μετρήσιμα αποτελέσματα χρηστής διαχείρισης, με αποτέλεσμα από το έτος 2015 να καταβάλλονται εμπρόθεσμα στη Δ.Ε.Η. οι τρέχουσες υποχρεώσεις της Δ.Ε.Υ.Α.Κ.»
Η Δ.Ε.Η. επιμένει πως δεν υπάρχει πεδίο διαλόγου, ενώ εμείς συνεχίζουμε να πιστεύουμε πως υπάρχει μιας και το ποσό στο οποίο αναφέρεται η Δ.Ε.Η. αφορά υπέρογκες και ανεδαφικές χρεώσεις. Όταν αποδειχθεί τεχνοκρατικά και νομικά ποιο είναι τελικά το πραγματικό ποσό της οφειλής, είμαστε έτοιμοι να συνεχίσουμε με σοβαρότητα, η οποία τουλάχιστον εμάς μας διακρίνει, τον διακανονισμό του συγκεκριμένου ζητήματος.
Η πρωτοφανής, ανήκουστη και απρεπής ανακοίνωση με την οποία η Δημόσια Επιχείρηση Ηλεκτρισμού γίνεται κοινωνός των προβλημάτων που θα επιφέρει στην ομαλή υδροδότηση της πόλης η επικείμενη απόφασή της, ξεπερνά τα όρια της ασέβειας έναντι των πολιτών της Κατερίνης, οι οποίοι θα υποστούν άμεσα τις συνέπειες της απόφασης αυτής, ενώ την ίδια στιγμή η Δ.Ε.Υ.Α.Κ. καταβάλει περίπου 1.500.000 ευρώ ετησίως στη Δ.Ε.Η.
Πρόκειται για έναν ξεδιάντροπο τρόπο προσπάθειας δημιουργίας κλίματος δια μέσω των δελτίων τύπου με συγκεκριμένο ύφος. Και αυτό θα αποδειχθεί εκεί που πρέπει. Ας μας εξηγήσουν λοιπόν οι υπάλληλοι της ΔΕΗ σε οποιοδήποτε επίπεδο, σε ποιον άλλον “πελάτη” συμπεριφέρθηκαν με αυτόν τον βάναυσο και προκλητικό τρόπο.
Πέραν όλων των άλλων τα οποία θα αποδειχθούν, επιφυλασσόμαστε για την αποκατάσταση της προσβολής προσώπων καθώς και της φήμης της δημοτικής επιχείρησης.
Επίσης δεν μπορούν πλουσιοπάροχα αμειβόμενοι υπάλληλοι της ΔΕΗ να αναφέρονται με τέτοιο τρόπο σε τοπικές κοινωνίες. Δεν υποτιμά την αυτοδιοίκηση η προσέγγιση μας. Υποτιμά αυτούς που θεωρούν ότι προσφέρουν καλές υπηρεσίες στα αφεντικά τους, οι οποίοι πίσω από τα γυάλινα γραφεία τους δεν αντιλαμβάνονται τι γίνεται στην κοινωνία. Εν κατακλείδι πιστεύουμε πως όλοι αυτοί που είναι βασιλικότεροι του βασιλέως δεν προσφέρουν καλές υπηρεσίες ούτε στα αφεντικά τους.
Θέλουμε επίσης να θυμίσουμε στους συμπολίτες μας πως εμείς δεν "απολαμβάνουμε" την ίδια αντιμετώπιση με τους μεγαλοβιομηχάνους, μιας και πληρώνουμε πολύ περισσότερο, χωρίς να τους ζητήσουμε να μας κάνουν καμία χάρη.
Η Δ.Ε.Η. στο από 8.12.2016 έγγραφό της, καθιστά εαυτόν τιμητή των πολιτών υποδεικνύοντας στη Δ.Ε.Υ.Α.Κ. αμετροεπώς και χωρίς κανέναν ενδοιασμό την μετακύλιση των οφειλών απευθείας στους πολίτες, προτείνοντας την επιπλέον οικονομική επιβάρυνσή τους σε περίοδο κρίσης και δυσμενών οικονομικών συνθηκών.
Στο ίδιο έγγραφο μνημονεύεται από τους υπαλλήλους της πως η Δ.Ε.Η. ζημιώνεται σε τέτοιο βαθμό από τη Δ.Ε.Υ.Α.Κ. ώστε να μειώνεται η δυνατότητα άσκησης εκ μέρους της, της αναγκαίας κοινωνικής πολιτικής σε όφελος των πιο ευάλωτων συμπατριωτών μας, την ίδια στιγμή που δεν παρίσταται η Δ.Ε.Η. ως πολιτική αγωγή στην κακουργηματικού χαρακτήρα δίκη που ξεκίνησε προ ημερών, για το σκάνδαλο των επιχορηγήσεων που έλαβε η ΓΕΝΟΠ-ΔΕΗ, δίνοντας ουσιαστικά “άφεση αμαρτιών” για υποθέσεις δεκάδων εκατομμυρίων Ευρώ.
Η νομιμότητα που επικαλείται η Δ.Ε.Η. προκειμένου να προχωρήσει σε καταγγελία των συμβάσεων προμήθειας ηλεκτρικής ενέργειας στις παροχές που ηλεκτροδοτούν τις εγκαταστάσεις της Δ.Ε.Υ.Α.Κ. είναι αδιαμφισβήτητη. Αδιαμφισβήτητη θα είναι επίσης και η ευθύνη απέναντι στο νόμο και στους πολίτες της Κατερίνης, όσων προχωρήσουν στην εκτέλεση μιας απόφασης που θα προκαλέσει σοβαρούς κινδύνους στη δημόσια υγεία και θα επιφέρει σοβαρά προβλήματα στους πολίτες, όταν έχει προηγηθεί εγγράφως μια αλληλουχία ρεαλιστικών προτάσεων ρύθμισης αποπληρωμής των παλαιών οφειλών από την πλευρά της Δ.Ε.Υ.Α.Κ., οι οποίες έχουν απορριφθεί στο σύνολό τους χωρίς καμία αιτιολόγηση και διάθεση εξεύρεσης λύσης από την πλευρά της Δ.Ε.Η.
Η εύκολη λύση είναι να στερήσεις από τους πολίτες τα δημόσια αγαθά της ύδρευσης, της αποχέτευσης, των τηλεπικοινωνιών, της ενημέρωσης και της ηλεκτρικής ενέργειας, μη αναλογιζόμενος τις πραγματικές συνθήκες που επικρατούν στην κοινωνία και στην πραγματική οικονομία, παίρνοντας έτσι σαφείς αποστάσεις από κάθε έννοια λογικής και ευθύνης.
Όταν έχεις να κάνεις με ανθρώπους και όχι με αριθμούς, δεν είναι όλα πρόσθεση, διαίρεση και πολλαπλασιασμός.
Η λύση της ευθύνης, που εμάς μας βαραίνει, είναι να υπηρετούμε πρωτίστως τον πολίτη, ενόσω διοικούμε έναν οργανισμό με σύνεση και σαφή δείγματα εξορθολογισμού και μετρήσιμα αποτελέσματα χρηστής διαχείρισης, με αποτέλεσμα από το έτος 2015 να καταβάλλονται εμπρόθεσμα στη Δ.Ε.Η. οι τρέχουσες υποχρεώσεις της Δ.Ε.Υ.Α.Κ.»