Παίζοντας έρχεται η … αυτοματοποίηση!
Συχνά οι
γονείς και οι εκπαιδευτικοί με ρωτούν τι κάνουμε κατά τη διάρκεια της συνεδρίας
όταν αντιμετωπίζουμε αρθρωτικές και φωνολογικές διαταραχές. Πως δουλεύουμε με
το παιδί; Ποια μέσα χρησιμοποιούμε και ποια είναι επιτέλους εκείνα τα παιχνίδια
που ενισχύουν την αντιμετώπιση;
Στην
αποκατάσταση των αρθρωτικών και των φωνολογικών διαταραχών συνήθως ακολουθούνται
συγκεκριμένα βήματα. Τα βήματα αυτά ξεκινούν από την ορθή άρθρωση των
φωνημάτων- στόχων μεμονωμένα, την τοποθέτησή τους σε συλλαβές, λέξεις και φράσεις, την
ακουστική διάκριση ανάμεσα σε άλλα φωνήματα
και ολοκληρώνονται με την αυτοματοποίηση της τοποθέτησης.